۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۳۶

در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری بناب عنوان شد؛

۵۰۰۰ تن قیر برای آسفالت محلات نیاز است/ تهدید یک مدیر برای استعفا

۵۰۰۰ تن قیر برای آسفالت محلات نیاز است/ تهدید یک مدیر برای استعفا

بناب- شهردار بناب با بیان اینکه برای آسفالت محلات بناب در شرایط فعلی ۵ هزار تن قیر مورد نیاز است گفت: ۱۰۰ تن قیر در مرحله تحویل است.

به گزارش خبرنگار مهر، محبوب تیزپاز نیاری عصر امروز یک شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری بناب که با حضور مهدی اسحقی نژاد معاون ستاد بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و اعضای این ستاد در شهرستان بناب ترتیب یافته بود گفت: اگر این مقدار قیر ظرف دو سه روز آینده تحویل نشود، ادامه جریان آسفالت در بناب با مشکل روبرو خواهد شد.

وی با اشاره به مسطح بودن شهر بناب اظهار کرد: به همین خاطر در مهار آب های سطحی در بناب مشکل جدی داریم که نیاز به تأمین اعتبارات لازم است.

تیزپاز نیاری دبیر ستاد بازآفرینی شهری بناب با اعلام اینکه در قسمت غربی بناب با مشکل نبود پارک مواجه هستیم و ساکنان این محلات با مشکل روبرو هستند؛ افزود: در بحث مسیرگشایی به ویژه در مناطق تاریخی و قدیمی مشکل داریم و امیدواریم با تخصص اعتبارات مورد نیاز بتوانیم در بحث مسیرگشایی در این مناطق گام هایی برداریم.

تهدید رئیس اداره ورزش و جوانان بناب برای کناره گیری از مسئولیت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بناب به عنوان شهر دوچرخه ها شهرت دارد؛ گفت: امیدواریم در تمام پروژه هایی که در محلات هدف سکونتگاه های غیررسمی اجرا و تعریف می شود، بحث دوچرخه نیز در این طرح ها مد نظر قرار گیرد.

سید مجید یزدانی با انتقاد از واگذاری اعتبارات سالن ورزشی در یکی از محلات هدف به شهرداری اظهار کرد: قرار نیست با یک تصمیم سالن ورزشی را ازدست اداره ورزش و جوانان گرفته و آن را به شهرداری واگذار کنیم.

وی اضافه کرد: ورزش یک کار تخصصی است و باید اجرا و اداره مکان های ورزشی را نیز به اهل فن بسپاریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب با اعلام اینکه از انتقال اعتبارات این سالن ورزشی که یک میلیارد تومان است، از اداره ورزش و جوانان به شهرداری شدیداً گلایه مند هستم و به آن اعتراض می کنم.

یزدانی با طرح این پرسش که آیا در سایر شهرهای استان نیز اجرای این پروژه به شهرداری ها انتقال یافته است و قرار شده شهرداری ادامه طرح را تکمیل کند تصریح کرد: اگر نتوانم از این موضوع دفاع کرده و طرح را بنام اداره ورزش و جوانان درآورم، از مسئولیت خود کنار خواهم کشید.

وی خاطرنشان کرد: زمین برای اجرای این طرح آماده است و شورا و شهرداری نیز باید نسبت به واگذاری زمین آن اقدام کنند.

این گزارش حاکی است، فرماندار شهرستان بناب با ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت: بنده و مجموعه شهرستان به موضوع به عنوان نگاه شهرستانی نگاه می کنم و از آنجایی که اعتبارات اینطرح بصورت شناور است، لذا در صورت عدم جذب به موقع اعتبار، سایر شهرستان ها این اعتبار را هزینه خواهند کرد.

امین رفیعی تصریح کرد: در صورت تأمین زمین و حل مشکل سند آن آماده ایم این سالن را بنام اداره ورزش و جوانان شروع کنیم و در غیر این صورت با واگذاری زمین مورد نیاز از سوی شهرداری این پروژه توسط شهرداری تکمیل خواهد شد.

کد خبر 4768472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha