۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان:

ارتباط بین دانشگاه و صنعت برای تولید محصولات با کیفیت ضروری است

ارتباط بین دانشگاه و صنعت برای تولید محصولات با کیفیت ضروری است

بندرعباس - هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان گفت: ارتباط بین دانشگاه و صنعت برای تولید محصولات با کیفیت و بازار پسند ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدری ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه فرصت های ساخت داخل در بندرعباس بیان کرد: برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید در استان هرمزگان اقدام شایسته ای است که زمینه ساز ارتباط بیشتر دانشگاه، فعالان اقتصادی و صنعت  خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارتباط بین دانشگاه و صنعت برای تولید محصولات با کیفیت و بازار پسند ضروری است، عنوان کرد: با توجه به استقرار گسترده صنایع در هرمزگان برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید زمینه برقراری ارتباط هرچه بیشتر صنایع و فعالان دانشگاهی را فراهم خواهد ساخت.

حیدری اظهارداشت: ارتباط دانشگاه و صنعت زمینه ساز توسعه و رشد بیشتر استان هرمزگان و حل شدن معضل بیکاری با ایجاد فرصت‌های جدید شغلی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر دستاورد مهم ارتباط بین دانشگاه و صنعت خواهد بود و در شرایط کنونی با فراهم ساختن زیرساخت‌ها از معضل  مدرک گرایی در جامعه باید دوری کنیم.

وی عنوان کرد: راه مایوس کردن دشمنان و خنثی کردن فشارها و توطئه های آنها علیه کشور، تولید محصولات با پشتوانه علمی، با کیفیت بالا و مشتری پسند است برای رقابت در بازارهای جهانی است.

به گفته حیدری، به واسطه تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در سال های اخیر کشور در حوزه های مختلف در تولید محصولات خودکفا شده و ضروری است این مهم با قوت تداوم پیدا کند.

وی افزود: اتاق بازرگانی استان هرمزگان با بازاریابی مناسب زمینه فروش محصولات دانش بنیان که دستاورد بخش صنعت و دانشگاه است را فراهم کند.

حیدری ابرازداشت: دانشگاه ها علاوه بر تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز صنایع در زمینه تجارت نیز تربیت افراد مجرب در این حوزه را دنبال کنند.

کد خبر 4769153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha