۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸

سرپرست کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان:

سارقان لوازم خودرو بعد از تعقیب‌وگریز و تیراندازی متوقف شدند

سارقان لوازم خودرو بعد از تعقیب‌وگریز و تیراندازی متوقف شدند

سرپرست کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان گفت: سارقان لوازم خودرو بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی متوقف شدند که متاسفانه یکی از آنها در این عملیات درگذشت.

سرهنگ نعمت ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملیات تعقیب و گریز اخیر در محدوده فعالیتش اظهارداشت: پایان هفته گذشته شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس می گیرد و اعلام می کند یک دستگاه پراید سفیدرنگ از یک دستگاه خودروی پرشیا در حوالی بوستان جوانمردان، حوالی خیابان طبیعت در حال سرقت است.

وی افزود: بلافاصله بعد از تماس در کمترین مدت زمان گشت موجود در محل در صحنه حاضر می شود و خودروی پراید به محض رؤیت مأموران از محل فرار می کند.

سرپرست کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان تصریح کرد: در لحظه اولیه تعقیب و گریز، پلیس خودروی متواری را به دلیل توقف یک کامیون در مسیر گم می کند ولی بعد از ۱۰ دقیقه گشت زنی همان خودروی پراید را در میدان اتریش مشاهده می کند و به او دستور ایست می دهد.

وی افزود: متأسفانه سرنشینان خودرو به دستور پلیس توجه نمی کنند و پلیس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح ابتدا چند تیرهوایی شلیک می کند و بعد از اینکه باز هم متهمان به دستور پلیس توجه نمی کنند، پلیس به سمت خودرو تیراندازی می کند.

سرپرست کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان گفت: راننده خودرو ۲۲ ساله، سرنشین جلو ۴۰ ساله و سرنشین عقب ۲۳ ساله بودند که در این عملیات تعقیب و گریز فرد ۴۰ ساله تیر می خورد و متأسفانه فوت می کند (ابتدا به مرکز درمانی منتقل می شود ولی بر اثر جراحت و خونریزی فوت می کند). فرد ۲۳ ساله از ناحیه پا زخمی می شود و فرد ۲۲ ساله سالم دستگیر می شود.

وی افزود: بعد از اینکه عملیات تمام می شود، خودروی پرایدی که در دست متهمان بوده از نظر هویتی استعلام شده و مشخص می شود خودرو از سوی کلانتری ۱۵۷ مسعودیه سرقتی گزارش شده است.

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: این سه سارق دارای سابقه بوده و ساکن شهرهای اطراف تهران هستند. سابقه این افراد هم در رابطه با سرقت خودرو و لوازم جانبی خودرو و همچنین موبایل قاپی بوده است.

وی گفت: از داخل خودروی سرقتی (همان خودروی پراید سفید) لوازم سرقتی زیادی از قبیل باتری، کامپیوتر خودرو، لوازم خرد شده موتورسیکلت، چندین دستگاه کیس کامپیوتر و چندین عدد قیچی آهن بری کشف و ضبط می شود.

سرپرست کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان افزود: در پایان این عملیات، مأموران ما به محل اولیه سرقت مراجعه می کنند، مالک پژو پارس شناسایی می شود و این مالک از داخل اموال مسروقه مکشوفه، باتری خودروی اش که از سوی این سه متهم به سرقت رفته بود، شناسایی کرده و تحویل می گیرد.

وی در پایان گفت: متهم ۲۲ ساله به اداره آگاهی و فرد متهم ۲۳ ساله به اداره امور جنایی منتقل می شود.

کد خبر 4781387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha