پس از نامه سه کشور اروپایی؛

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی خواستار ائتلاف عربی و غربی علیه ایران شد

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی خواستار ائتلاف عربی و غربی علیه ایران شد

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل ائتلاف عربی و غربی به سرکردگی آمریکا علیه ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «اسرائیل کاتز»، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در توئیتر به نامه اخیر سه کشور اروپایی به دبیرکل سازمان ملل واکنش نشان داد.

کاتز در حساب کاربری خود با اشاره به نامه اخیر سه کشور اروپایی به دبیرکل سازمان ملل که علیه برنامه موشکی ایران تهیه شده بود، از قول فرانسه، انگلیس و آلمان مدعی شده است که ایران در حال ساخت موشک‌های قادر به حمل کلاهک اتمی است که این اقدام نقض توافق هسته‌ای است.

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود، با حیاتی عنوان کردن زمان فعلی، مدعی شده است: لازم است تا گام بعدی که یک تهدید نظامی موثر است از سوی یک ائتلاف عربی غربی برای بازداشتن ستیزه جویی ایران باشد که توسط آمریکا رهبری شود.

ادعاهای وزیرخارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران پس از آن مطرح شده است که سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس با ارسال نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل مدعی شدند که فعالیت‌های موشکی ایران برخلاف قطعنامه شورای امنیت است که پیشتر در جریان توافق هسته‌ای در سال ۲۰۱۵ تصویب شده بود.

پیش از این نیز، «بنی گانتز»، رهبر ائتلاف سیاسی «آبی و سفید» رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در توئیتر، به نامه سه کشور اروپایی به سازمان ملل علیه ایران واکنش نشان داده و با ادعای قدردانی از این نامه مدعی شده بود: ایران هرگز تلاش‌هایش را برای بدست آوردن تسلیحات کشتار جمعی و استفاده از آن‌ها متوقف نکرده است.

ایران پیش از این با تکذیب اتهامات کشورهای اروپایی و آمریکا، توسعه توان موشکی خود را موضوعی داخلی و حق مسلم خود عنوان کرده بود.

کد خبر 4789567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha