۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۳۹

سرپرست ورزش و جوانان اردبیل:

تالار وزنه برداری پارس آباد سال آینده تکمیل می‌شود

تالار وزنه برداری پارس آباد سال آینده تکمیل می‌شود

پارس آباد - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال آینده زمین چمن فوتبال و تالار وزنه برداری شهرستان پارس آباد به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا برادران ظهر چهارشنبه در نشست با فرماندار شهرستان پارس آباد عنوان کرد: پارس آباد به عنوان دومین شهر بزرگ استان اردبیل ظرفیت و پتانسیل بسیار ویژه‌ای در حوزه ورزش داشته و بها دادن بیشتر به ورزشکاران مستعد این شهرستان می‌تواند نتایج ارزشمندی برای استان و ورزش منطقه در پی داشته باشد.

وی افزود: در شهرستان پارس آباد ۱۲ پروژه ورزشی در حال احداث است که زمین چمن فوتبال و تالار وزنه برداری از پروژه‌های مهم این شهرستان محسوب می‌شوند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: زمین چمن فوتبال پارس آباد با هزینه کرد یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در حال اتمام بوده و برای به پایان رسیدن و تکمیل این پروژه نیازمند ۸۰۰ میلیون تومان دیگر هستیم.

برادران یادآور شد: زمین چمن فوتبال شهرستان پارس آباد طبق قول پیمانکار این پروژه تا اردیبهشت ماه سال آتی به پایان خواهد رسید تا مجموعه تمرینی مذکور با اتمام دیگر برنامه‌های عمرانی و زیرساختی در اختیار جوانان ورزش دوست منطقه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تالار وزنه برداری شهرستان پارس آباد نیز از بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، افزود: حدود دو میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که برای تکمیل به بیش از دو میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات ملی و با توجه فرمانداری شهرستان پارس آباد امیدوار به بهره برداری از تالار وزنه برداری شهرستان پارس آباد در سال آتی خواهیم بود.

کد خبر 4826783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha