۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰

فرماندار قرچک:

پروژه پایش تصویری قرچک طی سال جاری به بهره برداری می رسد

پروژه پایش تصویری قرچک طی سال جاری به بهره برداری می رسد

قرچک- فرماندار قرچک گفت: پروژه پایش تصویری قرچک طی سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح دوشنبه در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک قرچک که با حضور معاون فنی و عمرانی، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مسئولان برگزار شد بر پیگیری لازم برای ارائه خدمات تخصصی پلیس در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور رفاه حال مردم پیگیری لازم برای ارائه خدمات تخصصی پلیس در شهرستان قرچک در حال انجام است.

خطیبی افزود: بسیاری از معضلات ترافیکی شهرستان قرچک طی ماه‌های اخیر کاهش یافته که ناشی از اصلاح نقاط حادثه‌خیز، مدیریت جمعی در شهرستان و ارتقای فرهنگ ترافیک بین شهروندان بوده است.

فرماندار قرچک گفت: بهره برداری از کمربندی شمالی قرچک تأثیر خوبی در رفع گره ترافیکی دشت ورامین دارد و آمار تصادفات و تلفات نیز کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز معضلات ترافیکی شهر را کاهش داده است بیان داشت: استفاده از تکنولوژی روز در اصلاح ترافیک مؤثر است و خدمات ترافیکی باید در شهرستان به مردم ارائه شود و با توجه به وضعیت شهرستان و موقعیت جغرافیایی و جمعیت باید اصلاح ساختار راهور صورت گیرد.

فرماندار قرچک بیان داشت: همه دستگاه‌ها زمینه سازی کنند تا پلیس تخصصی مستقر شود و مردم باید با سهولت کارشان را در منطقه انجام دهند، همچنین شورای ترافیک در بحث عبور و مرور و احصای حساسیت‌های ترافیکی نقش دارد و همواره باید تصمیمات کارشناسی بگیرد و از طرفی نظرات مردم را لحاظ کند و با امکانات حداقلی خدمات حداکثری به مردم داده شود و آمار تلفات باید به حداقل برسد.

خطیبی در خصوص پروژه پایش تصویری شهرستان نیز عنوان داشت: این پروژه در حال تکمیل است و امسال به بهره برداری می‌رسد و نباید عبور و مرور مردم در معابر با مشکل مواجه شود و همه اصناف بخصوص نمایشگاه داران باید در این راه همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 4830340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha