۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷

توسط صدا و سیمای مرکز زنجان؛

راهپیمایی۲۲ بهمن در قالب «فجر حماسه‌سی»پخش می شود

راهپیمایی۲۲ بهمن در قالب «فجر حماسه‌سی»پخش می شود

 زنجان- مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: راهپیمایی۲۲ بهمن مردم استان در قالب «فجر حماسه‌سی»پخش می شود.

‌به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، سیدمحسن لطیفی گفت: معاونت سیما برنامه‌های متعددی تدارک دیده که می‌توان به برنامه «زنجانا سلام» اشاره کرد که به صورت ویژه از ساعت ۷ صبح به مدت ۶۰ دقیقه با موضوع یوم‌الله ۲۲ بهمن همراه بینندگان خواهد بود.

لطیفی اظهار کرد: «فجر حماسه‌سی» ویژه‌برنامه اصلی شبکه استانی در این روز است که از ساعت ۸ صبح به مدت ۲۷۰ دقیقه راهپیمایی مردم استان را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اضافه کرد: تصاویر حضور پرشور مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با استقرار دو واحد سیار تلویزیونی در مسیر راهپیمایی در زنجان به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

لطیفی افزود: مسابقه زنده تلویزیونی «اولدوز» نیز به صورت ویژه و در حال و هوای دهه‌فجر با سئوالاتی درباره روزهای انقلاب اجرا خواهد شد و برنامه زنده شبانگاهی «فجر بایرامی» هم از ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه به انعکاس رسانه‌ای حضور مردم در راهپیمایی این روز می‌پردازد.

وی در خصوص برنامه‌های شبکه استانی صدا، گفت: معاونت صدای مرکز نیز با ویژه‌برنامه «یازگلیر» از ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه صبح راهپیمایی را به صورت زنده پخش می‌کند و برنامه‌های «ظفر گونلری» و «انقلابیمیز» (ویژه جشن شهرستان‌ها) نیز به صورت ویژه به موضوع ۲۲ بهمن می‌پردازند.

لطیفی از اختصاص آیتم‌های ویژه به اخبار استان خبر داد و افزود: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز نیز با تولید و ارسال ۲۰ خبر مکتوب به واحد مرکزی خبر، ۱۰ مورد خبر تصویری ویژه سایت و کانال، پوشش زنده اینستاگرامی راهپیمایی، پوشش خبری راهپیمایی در ۲۱ شهر و ۸۰ روستای بزرگ، ۳ مورد ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی با شبکه‌های سراسری و ۲ مورد گزارش ویژه با عنوان حماسه حضور، همراه مخاطبان خود خواهد بود.

کد خبر 4849434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha