۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۵۸

شهردار مهریز:

محوطه باستانی غربالبیز و تمام تفرجگاه‌های مهریز تعطیل شد

محوطه باستانی غربالبیز و تمام تفرجگاه‌های مهریز تعطیل شد

یزد ـ شهردار مهریز گفت: به منظور پیشگیری ازویروس کرونا، پارک ها و بوستان های باغ شهر تاریخی مهریز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

امیرحمزه زارع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، از تجمع مردم در بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌های مهریز تا اطلاع ثانوی جلوگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: این اقدامات به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مقابله با شیوع بیماری کرونا و با تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله کرونا شهرستان مهریز انجام می‌شود.

زارع زاده از شهروندان مهریزی خواست: از انجام فعالیت‌های خارج از منزل و حضور در بوستان‌های سطح شهر خودداری کرده و همکاری لازم را در این زمینه با مجموعه شهرداری و نگهبانی فضای سبز انجام دهند تا بتوانیم با کمک یکدیگر و قطع زنجیره انتقال این بیماری از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

شهردار مهریز ادامه داد: پارک‌های بهارستان، گلستان، کوثر، سرو، توتستان، پارک ولیعصر، تفرجگاه غربالبیز و مجموعه کوه ریگ از تاریخ ۱۲ فروردین ماه تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل است.

زارع زاده گفت: در صورت مشاهده پارک خودرو در اطراف پارک‌های باغ شهر تاریخی مهریز خودرو متخلف جریمه و به پارکینگ منتقل می‌شود.

کد خبر 4888545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha