۲۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹

رئیس حوزه علمیه همدان:

دروس حوزه علمیه همدان به صورت مجازی آموزش داده می‌شود

دروس حوزه علمیه همدان به صورت مجازی آموزش داده می‌شود

همدان - رئیس حوزه علمیه همدان با بیان اینکه دروس حوزه علمیه به صورت مجازی آموزش داده می‌شود، گفت: مباحث آموزشی به صورت مجازی در اختیار مدیریت آموزش مدارس حوزه علمیه قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از تلاش‌های بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا تقدیر و اظهار کرد: حفظ جان مردم از ارزش بسیار بالایی برخوردار بوده و تا جایی که ممکن است چه در بخش دولتی و چه غیردولتی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و اقشار مردم همه باید همکاری لازم را برای پشت سر گذاشتن این شرایط داشته باشند.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی ادامه داد: در این ایام بسیجیان از اقشار مختلف، دانشجویان، طلاب و جمعی از مردم در راستای مقابله با کرونا و ضدعفونی مناطق مختلف پای کار آمدند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مسئله مهم این است که باید در اقدامات پیشگیری و مقابله با کرونا، با دقت بالا قدم برداشت و تصمیم گرفت و اهمیت این موضوع را مادامی که کرونا از میان نرفته، جدی گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه کسب و کار مردم در این ایام آسیب دیده، باید تدابیری برای جبران این آسیب‌ها اندیشیده شود؛ هرچند دولت مصوباتی را در این زمینه داشته است.

آیت‌الله موسوی اصفهانی گفت: در مجموع عملکرد بخش بهداشت و درمان و برگزاری جلسات پی‌درپی دولت برای تصمیم‌گیری جهت مقابله با این ویروس رضایت‌بخش است؛ اما تا پایان و شکست کرونا باید با دقت عمل کرد.

وی با بیان اینکه دروس حوزه علمیه به صورت مجازی آموزش داده می‌شود، خاطرنشان کرد: اساتید، مباحث آموزشی را به صورت مجازی در اختیار مدیریت آموزش مدارس حوزه علمیه قرار می‌دهند و دروس برای طلاب ارسال می‌شود.

رئیس حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه باید برای شکست این ویروس به خداوند بزرگ توکل کنیم، یادآور شد: خداوند در همه مشکلات راهگشاست؛ ما همانطور که هشت سال دفاع مقدس را با توکل با خدا و همراهی با امام راحل (ره) با پیروزی پشت سرگذاشتیم، در این شرایط نیز با یاری خدا پیروز خواهیم شد.

وی توصیه کرد: در این روزها با توکل به خدا و توسل به امام زمان (عج) در شب میلاد ایشان، برای عبور از این شرایط دعا کنیم.

آیت‌الله موسوی اصفهانی تاکید کرد: در کنار توکل، باید دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنیم و دیدگاهمان این نباشد که اگر دیگران از خانه بیرون می‌روند ما هم نباید در خانه بمانیم بلکه باید از عزیزانمان نیز بخواهیم که با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی، به شکست کرونا کمک کنند.

کد خبر 4895441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      خوب