۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۰۴

شهردار جدید محمدیه:

حل مشکلات محمدیه ومهرگان و تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت است

حل مشکلات محمدیه ومهرگان و تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت است

قزوین- شهردار جدید محمدیه گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام و رفع مشکلات شهری در محمدیه و ناحیه مهرگان را در اولویت برنامه ها قرار خواهم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه شهردار محمدیه روز دوشنبه با حضور مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین، محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه، قندی بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در سالن همایش‌های این شهرداری برگزار شد.

یحیی رحیم لو در این مراسم اظهار داشت: با همدلی و اتحاد برای رضایت مندی مردم و رضای خدا حرکت خواهیم کرد و مهمترین الویت ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و بهره برداری شهروندان از آنهاست.

شهردار جدید محمدیه تصریح کرد: توجه به امور فرهنگی از دیگر الویت‌های دوره جدید مدیریت خواهد بود تا شهروندان با آرامش بیشتری در این شهر زندگی کرده و از مسائل فرهنگی هم برخوردار شوند.

رحیم لو همچنین حفظ حرمت و تکریم ارباب رجوع و نیروهای شهرداری را مهم دانست و افزود: تعامل با مدیران دستگاه‌های اجرایی، ارتباط نزدیک با مردم و حل مشکلات و رسیدگی به نیازهای عمومی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه همه باید برای توسعه شهر محمدیه تلاش کنیم اظهار داشت: با همدلی و اتحاد و بهره گیری از همه ظرفیت‌های این شهر تلاش خواهیم کرد اقدامات خوبی برای رفاه شهروندان و زندگی بهتر آنها در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان صورت گیرد.

رحیم لو همچنین از مشارکت گروه‌های مختلف مردم، بسیج و سپاه در کنار دیگر نیروهای مردمی و آتش نشانی و پرسنل خدوم خدمات شهری در زمینه گند زدایی و ضدعفونی معابر عمومی تشکر کرد.

یحیی رحیم لو که به عنوان شهردار جدید محمدیه معرفی شده است فعالیت در شهرداری محمودآباد، ریاست شورای شهر اقبالیه، مدیریت پسماند شهرداری و فعالیت در شرکت شهر صنعتی البرز را در پرونده کاری خود دارد.

کد خبر 4905420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha