۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۰۲

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خبر داد؛

ارائه بیش از 2000 پیشنهاد توسط کارکنان توزیع برق استان مرکزی

ارائه بیش از 2000 پیشنهاد توسط کارکنان توزیع برق استان مرکزی

اراک- معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: بیش از 2 هزار پیشنهاد توسط کارکنان شرکت برق در سال گذشته ارایه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن ریاحی‌نسب با اشاره به ۲ هزار و ۲۱ پیشنهاد ارائه شده از سوی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی طی سال گذشته، اظهار کرد: سرانه این پیشنهاد به ازای هر نفر ۱.۶۴ درصد و نرخ مشارکت کارکنان ۳۴ درصد بوده که نسبت به سال ۹۷ از رشد ۱۲ درصدی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: در نظام پیشنهادهای شرکت، هر یک از کارکنان شرکت از طریق سیستم الکترونیکی و به‌صورت پیامکی پیشنهاد خود را به دبیرخانه نظام پیشنهادها ارسال می‌کنند، سپس این پیشنهادها در کارگروه مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تشخیص، پیشنهاد به کمیته عالی نظام پیشنهادها ارجاع می‌شود.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: این شرکت فرهنگ مدیریت مشارکتی را با همکاری ۱۵ رابط نظام پیشنهادها در مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌ها ترویج کرده و درصد تصویب پیشنهادها طی سال گذشته در شرکت ۲۲ درصد بوده است.

ریاحی گفت: سرانه ارائه پیشنهاد در سال ۹۷ به میزان ۰.۹۴ درصد بوده است که این رقم در سال گذشته به عدد ۱.۶۴ رسیده که نسبت به سال قبل ۰.۷۰ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: نرخ مشارکت کارکنان در ارائه پیشنهاد در حوزه ستادی با ۶۴ درصد بیشترین مقدار را به خود اختصاص داده و در بین مدیریت برق شهرستان‌ها نیز فراهان با سرانه ۵۱ درصد بیشترین سهم را داشته است.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی برگزاری جلسات طوفان فکری، برگزاری فراخوان نظام پیشنهادها به‌صورت هر هفته یک فراخوان و دعوت از برترین پیشنهاددهندگان و نیروهای خلاق و جوان در جلسات کمیته عالی نظام پیشنهادها و معرفی تعدادی از برترین پیشنهاددهندگان برای شرکت در همایش ملی نظام پیشنهادها را از جمله برنامه‌ریزی های سال‌جاری عنوان کرد.

کد خبر 4914637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha