۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵

معاون استاندار گلستان خبرداد

تأمین منابع مالی مشکل واحدهای تولیدی/مشکلات ۱۰واحد صنعتی بررسی شد

تأمین منابع مالی مشکل واحدهای تولیدی/مشکلات ۱۰واحد صنعتی بررسی شد

گرگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: تأمین منابع مالی و مشکلاتی که براثر کرونا و تحریم در کشور به وجود آمده باعث شده که تولیدکنندگان گلستان دچار مشکل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کریمی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان، اظهارکرد: یکی از درخواست های فرمانداران این بود که بررسی مشکلات واحدها تولیدی و صنعتی شهرستان ها تسریع شود بنابراین بررسی کیفی و کمی این موارد در فاصله زمانی کوتاه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه، ۱۰ موضوع مورد بررسی قرار گرفت که هشت مورد آن مربوط به واحدهای صنعتی، گردشگری و کشاورزی و دو طرح جدید تولید فسفات و تولید اکسیژن بود.

کریمی بیان کرد: از هشت مورد مشکل واحدها صنعتی دو مورد مربوط به هتل بود که با همراهی خوب بانک های استان و مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی در خصوص دو طرح جدیدی، توضیح داد که این دو طرح با تأمین منابع مالی در ماه های آینده به جرگه واحدهای تولیدی استان اضافه می شود.

کریمی با اشاره به برگزاری جلسات در شهرستان ها، گفت: این روند در سایر شهرستان ها ادامه خواهد داشت و از ماه های آینده جلسات دوم را شروع خواهیم کرد تا زمانی که بتوانیم حداکثر نتایج را از جلسات بگیریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: تأمین منابع مالی و مشکلاتی که براثر کرونا و تحریم در کشور به وجود آمده باعث شده که تولیدکنندگان دچار مشکل شوند.

وی اضافه کرد: باید واحدهای راکد را به چرخه تولید برگردانده و از حداکثر ظرفیت واحدهای نیمه فعال استفاده کرده و افزایش تولید هم در واحدها کاملاً فعال داشته باشیم که اگر این سه موضوع اتفاق بیفتد، جهش تولید رقم خواهد خورد.

کد خبر 4928481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha