۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۷:۴۷

فرماندار دهلران خبر داد:

لزوم شناسایی مناطق جنگلی در معرض خطر آتش سوزی دهلران

لزوم شناسایی مناطق جنگلی در معرض خطر آتش سوزی دهلران

دهلران- فرماندار دهلران بر لزوم شناسایی مناطق جنگلی در معرض خطر آتش سوزی دهلران تاکید کرد و گفت: اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز آتش سوزی در این نقاط برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عسگری عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی و مدیریت پیشگیری و اطفای حریق عرصه‌های ملی شهرستان دهلران اظهار کرد: خوشبختانه منابع طبیعی شهرستان دهلران در بحث جنگل کاری به خصوص جنگل دست کاشت اقدامات قابل قبولی انجام داده است که آینده روشنی پیش روی شهرستان در بحث فضای سبز است.

وی بیان کرد: حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری درست از مرتع و منابع ملی ضروری است لذا همه دستگاه مرتبط باید به منابع طبیعی شهرستان کمک کنند.

عسگری افزود: با توجه به پوشش گیاهی مناسب شهرستان، نقاط در معرض خطر توسط منابع طبیعی و آبخیزداری شناسایی و اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز آتش سوزی در این نقاط برنامه ریزی شود

فرماندار دهلران عنوان کرد: هر دستگاه عضو ستاد بحران شهرستان باید تیم‌های چند نفره را ساماندهی کنند تا در مواقع ضروری و اطفای احتمالی برای کمک منابع طبیعی فراخوان شوند

عسگری اظهار کرد: برابر قانون همه دستگاه عضو ستاد باید در مواقع ضروری پای کار باشند و اگر دستگاهی کوتاهی کنند برابر قانون جرم است.

وی بیان کرد: در بخش‌ها بخشداری‌ها ودهیاریها هم پای کار باشند تا از عرصه‌های ملی صیانت شود.

کد خبر 4929732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha