۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۴۰

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان خبر داد:

توزیع ۱۵۷ هزار پرس غذا بین نیازمندان/ مردم ۱.۵ میلیارد کمک کردند

توزیع ۱۵۷ هزار پرس غذا بین نیازمندان/ مردم ۱.۵ میلیارد کمک کردند

خرم آباد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از توزیع ۱۵۷ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام و افطار این نهاد خبر داد و گفت: بیش از ۱۲۵۰۰ بسته غذایی نیز بین مددجویان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم محمدی فارسانی عصر امروز چهارشنبه در رزمایش توزیع ۶۲۰۰ بسته غذایی توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان با اشاره به اینکه خداراشاکریم امروز بر اساس فرمایشات رهبری در راستای کمک مومنانه و مواسات با مشارکت آستان قدس رضوی رزمایش ۶۲۰۰ بسته غذایی به نیابت از ۶۲۰۰ شهید استان را شاهدیم، اظهار داشت: وقتی صحبت از انفاق می‌شود یعنی در خوشی و ناخوشی کمک کنیم و انفاق کار افراد با تقوا است.

وی با بیان اینکه یکی از نشانه‌های افراد مؤمن و باتقوا انفاق کردن است، تصریح کرد: رهبری می‌فرماید انفاق آن حرکتی است که خلائی را پر کند. وقتی صحبت از انفاق می‌شود تصور این است از مال خود باید چیزی بپردازیم اما هرآنچه از دست هرکسی برمی آید و می‌تواند انجام دهد به عنوان انفاق محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با تاکید بر اینکه حرکتی که امروز اتفاق افتاده یکی از نمادها و جلوه‌های کار خیر مردم است، افزود: ما نیز از قبل از ماه رمضان برنامه ریزی کردیم مددجویان خود را پوشش دهیم، کمیته امداد در دو بخش وارد شد که در حرکت اول اطعام و افطاری را دنبال کردیم.

محمدی فارسانی با اشاره به اینکه تا دیروز بالغ بر ۱۵۷ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان با شیوه‌های بهداشتی و تحت نظارت مراکز پزشکی توزیع شده است، گفت: بیش از ۱۲۵۰۰ بسته غذایی نیز بین مددجویان توزیع شده است.

وی یادآور شد: اعتبار دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون صرف تهیه افطاری و توزیع افطاری شده و دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز برای تهیه بسته‌های غذایی صرف شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه طی حدود یک‌ماه گذشته بیش از یک و نیم میلیارد تومان مردم به کمیته امداد کمک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: یک رزمایش توزیع ۱۰ هزار بسته مواد غذایی نیز فردا در مجموعه تختی خواهیم داشت.

کد خبر 4930968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha