۳ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۰۷

معاون جهاد کشاورزی کردستان:

بیش از ۱۸ هزار تن نهاده‌های دامی در استان کردستان توزیع شد

بیش از ۱۸ هزار تن نهاده‌های دامی در استان کردستان توزیع شد

سنندج – معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کردستان گفت: ۱۸ هزار و ۳۱۵ تن نهاده ذرت و کنجاله سویا از ابتدای سال ۹۹ تاکنون در استان کردستان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، سید احمد ذکری‌ای نژاد در جلسه توزیع نهاده دامی که با مسئولیت معاون بهبود تولیدات دامی و با حضور محمد بیانی مشاور و مدیر حوزه سازمان، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان، مدیر امور طیور و زنبور عسل استان کردستان و نمایندگان اتحادیه دامداران و مرغ‌داران برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۸ هزار و ۳۱۵ تن نهاده ذرت و کنجاله سویا در بین متقاضیان واجد شرایط استان کردستان توزیع شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کردستان با بیان توزیع این نهاده‌ها از ابتدای سال تاکنون ادامه داد: از این مقدار نهاده توزیع شده ۹ هزار و۱۲۳ تن ذرت و ۹ هزار و۱۹۲ تن کنجاله سویا بوده است.

وی افزود: این نهاده‌ها در بین اتحادیه‌های مرغ‌داران و دامداران، کارخانه‌های مرغ مادر گوشتی و تعاونی تخم‌گذار توزیع شده که شرایط لازم را داشته‌اند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کردستان افزود: هدف از برگزاری این جلسات، توزیع مناسب نهاده‌های کشاورزی، تثبیت قیمت‌گذاری و جلوگیری از واسطه‌گری و ایجاد تعادل در بازار است.

کد خبر 4932387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha