۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۴

باز هم حاشیه در انتخابات هیئت‌های ورزشی همدان؛

انتخابات هیئت هاکی استان همدان با یک کاندیدا برگزار شد

انتخابات هیئت هاکی استان همدان با یک کاندیدا برگزار شد

همدان- انتخابات هیئت هاکی همدان با انصراف یک کاندیدا و باقی ماندن تنها یک کاندیدا در حالی که با حاشیه‌هایی همراه بود برگزار و حسین ترابی با کسب ۱۲ رای از ۱۴ رای ماخوذه رئیس این هیئت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات هیئت هاکی استان همدان ظهر دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

ساعاتی قبل از برگزاری این انتخابات علی ثقفی کاندیدای این انتخاب در مصاحبه‌ای انصراف خود را اعلام و علت استعفای خود را دخالت رئیس فدراسیون هاکی در این انتخابات عنوان و اظهار کرد: این رقابت سالم نیست و از وزارت ورزش درخواست دارم بر نحوه انتخابات هیئت‌های شهرستانی نظارتی جدی انجام دهند.

وی گفت: طبق قوانین انتخابات مجامع؛ سرپرست یک هیئت ورزشی نباید از کاندیداهای هیئت باشد تا دخل و تصرفی در آرا نداشته باشد اما در هیئت هاکی همدان حسین ترابی بعد از رئیس قبلی هیئت هاکی به عنوان سرپرست انتخاب شد که این موضوع تخلف محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز پیش از آغاز رأی‌گیری در مجمع گفت: امیدواریم با اتحاد و همدلی هیئت هاکی استان همدان بتواند همچون سال‌های دور جایگاه اصلی خود را در کشور به دست بیاورد.

محسن جهانشیر افزود: همچنین از رئیس هیئت جدید نیز انتظار داریم با برنامه و قدرتمند به دنبال استعدادیابی در این رشته ورزشی باشد.

گفتنی است؛ در پایان رأی‌گیری حسین ترابی تک کاندیدای این هیئت توانست با کسب ۱۲ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت هاکی استان همدان انتخاب شود.

کد خبر 4939479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha