۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۸

معاون گردشگری استان اردبیل:

برنامه های گردشگری اردبیل با برش شهرستانی تدوین می شود

برنامه های گردشگری اردبیل با برش شهرستانی تدوین می شود

اردبیل- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: برنامه های گردشگری استان اردبیل با برش شهرستانی تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صغری فرشی ظهر یکشنبه در نشست با فعالان گردشگری مشکین‌شهر از تدوین برنامه گردشگری با برش شهرستانی خبر داد و افزود: هیچ شهرستانی از شهرستان‌های استان در برش شهرستانی مورد غفلت واقع نخواهد شد.

وی با اشاره به تأثیر شیوع بیماری کرونا بر صنعت گردشگری اردبیل گفت: بخش گردشگری استان با شیوع این ویروس تحت تأثیر قرار گرفته که تلاش و جدیت بر این است تا با برنامه‌ریزی‌های لازم و تدبیر مناسب بخشی از خسارات وارد شده به بخش گردشگری این شهرستان در دوران پساکرونا جبران شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل با تاکید بر هم‌افزایی و تعامل برای رفع چالش‌های حوزه گردشگری تصریح کرد: با شناسایی چالش‌ها در این بخش و ایجاد انسجام بین بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران با بخش دولتی و مسئولان تلاش می‌کنیم تا چالش‌ها و ضعف‌ها در این حوزه را برطرف کرده و زمینه برای رونق صنعت گردشگری را در استان و شهرستان مشکین‌شهر فراهم آوریم.

فرشی با اشاره به بازگشایی مراکز گردشگری و اقامتی در استان بیان کرد: در حال حاضر تمامی اماکن گردشگری و اقامتی استان به غیر از آب‌های گرم و معدنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شده و آماده ارائه خدمات به مسافران و میهمانان است.

وی افزود: شهرستان مشکین‌شهر جزو قطب‌های مورد توجه گردشگری استان و کشور به شمار می‌رود چرا که در حوزه تاریخ، طبیعت، فرهنگ و مدنیت حرفی برای گفتن داشته و ظرفیت‌های بالایی دارد.

کد خبر 4943542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha