۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵

فرماندار تنگستان:

نگرانی مردم از افزایش قیمت‌ها/ نظارت بر بازار تنگستان بیشتر شود

نگرانی مردم از افزایش قیمت‌ها/ نظارت بر بازار تنگستان بیشتر شود

بوشهر - فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به نگرانی مردم از افزایش قیمت‌ها گفت: نظارت بر بازار تنگستان بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح یکشنبه در نشست کمیته تنظیم بازار تنگستان اظهار داشت: با توجه به نگرانی‌های مردم از وضعیت بازار و افزایش قیمت‌ها نیاز است که نظارت بهتر و بیشتری بر بازار صورت گیرد.

وی بر لزوم تلاش برای تأمین و توزیع به موقع مرغ در بازار با قیمت مصوب تاکید کرد و ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که باید با جدیت دنبال شود نظارت بر نانوایی‌ها و افزایش کیفیت نان است.

فرماندار شهرستان تنگستان با تاکید بر لزوم نصب برچسب قیمت روی کالاها تصریح کرد: برخورد با احتکار کالاها و بخصوص کالاهای خانگی در انبارها از موضوعاتی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار توسط دستگاه‌های مرتبط به صورت مستمر انجام شود، اضافه کرد: حضور گشت‌های مشترک به صورت محسوس و نامحسوس و نظارت مستمر اثرگذار بوده و کنترل بازار بهتر صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

کد خبر 4960443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha