۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۹

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

سهم دفاع مقدس در مبلمان شهری لرستان مطلوب نیست

 سهم دفاع مقدس در مبلمان شهری لرستان مطلوب نیست

خرم‌آباد- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: متاسفانه سهم دفاع مقدس در مبلمان شهری استان مطلوب نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن رشیدی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با دفاع مقدس، اظهار داشت: ایشان می‌فرمایند که این دفاع، مقدس است، چرا که امام (ره) به عنوان عارف ترین، الهی‌ترین، معنوی‌ترین و محبوب ترین فرد فرمانده آن بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری ۱۵۰ هزار بار کلمه دفاع مقدس را در سخنرانی‌های خود به کار برده اند، بیان داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب نیز، ایشان می‌فرمایند که برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را به درستی بشناسیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با تاکید بر اینکه هنوز قدرشناسی لازمی از هشت سال دفاع مقدس صورت نگرفته است، عنوان کرد: معارف جنگ برای نسل آینده و جوان دست به دست نشده و در برخی جاها مسکوت باقی مانده است.

سرهنگ رشیدی گفت: حقایق دفاع مقدس باید کشف و به نسل آینده منتقل شود و این امر نیز وظیفه همه ما است.

وی با بیان اینکه لرستان شش هزار و ۳۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: در استان لرستان، ۱۵۰ کتاب توانسته‌ایم بنویسیم، اما به اندازه کافی در حوزه دفاع مقدس کار نشده است و فاصله زیادی با منویات مقام معظم رهبری در این رابطه داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با تاکید بر ضرورت حمایت نماینده ولی فقیه از مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عنوان کرد: قرار است که کنگره ملی شهدا در سال ۱۴۰۰ در لرستان برگزار شود که می‌طلبد مدیریت ارشد استان در این رابطه کمک کند.

سرهنگ رشیدی با تاکید بر لزوم تکمیل موزه دفاع مقدس لرستان و ضرورت کمک استاندار لرستان در این رابطه، گفت: مکان فعلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، انصافاً در شأن این نهاد نیست و می‌طلبد که اقدامات لازم در این رابطه صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه سهم دفاع مقدس در مبلمان شهری استان مطلوب نیست، عنوان کرد: امیدواریم با همکاری هم در مسیر شهدا گام برداریم.

کد خبر 4978681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha