۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۵۲

در دیدار با فرمانده بسیج دانشجویی لرستان مطرح شد؛

لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و تعاملات بین بخشی در لرستان

لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و تعاملات بین بخشی در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل حوزه هنری لرستان در دیدار با فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی لرستان بر لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و تعامل دستگاه‌های ذی ربط در رفع مشکلات موجود تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کرم الهی روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به اهمیت توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و نقش و اهمیت آن در توسعه همه جانبه استان، بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی به ویژه متولیان فرهنگی در جهت رفع موانع و مشکلات موجود تاکید کرد.

وی به پیشینه غنی فرهنگی در لرستان اشاره و بر لزوم پرورش استعدادها و بهره گیری از خلاقیت جوانان فهیم، باانگیزه و با نشاط برای خلق آثار فرهنگی و تولیدات هنری در سطح کیفی و تأثیر گذار تاکید کرد.

میلاد شرفی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی لرستان نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های خوب حوزه هنری در استان؛ بر لزوم همکاری و تعامل هر چه بیشتر با حوزه تاکید کرد.

لزوم توجه به ظرفیت‌ها و توانمندیهای بالقوه استان، ضرورت‌ها و نیازسنجی‌های لازم در خصوص مسائل و زیرساخت‌های توسعه فرهنگی در استان و برنامه ریزی در جهت رفع موانع و مشکلات و همچنین تلاش در جهت همکاری‌های بیشتر از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر 4981040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha