۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

وحدت رویه در برگزاری برنامه های عید غدیر ضروری است

وحدت رویه در برگزاری برنامه های عید غدیر ضروری است

سنندج – مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان وحدت رویه از سوی نهادهای فرهنگی برای برگزاری برنامه های ایام عید غدیر را ضروری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حاتمیان ظهر امروز در جلسه برنامه‌های عید سعید غدیر خم در تبلیغات اسلامی کردستان، با تبریک فرا رسیدن اعیاد پیش‌رو، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در اعیاد غدیر خم نیاز به وحدت‌رویه و همکاری ادارات فرهنگی دارد.

وی توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی بین مراکز خیریه را مورد تاکید قرار داد و افزود: این اقدام گام ارزشمندی در راستای کمک به نیازمندان خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی، عنوان کرد: بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های در اختیار در راستای برگزاری برنامه‌های مناسب تاکید کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: هیأت مذهبی باید برنامه‌های عید غدیر را در شهرهای استان انجام دهند و پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام علی رستمی با اشاره به اینکه باید متناسب با نیاز استان برنامه‌های غدیر اجرا شود، عنوان کرد: برنامه‌های سازمان نیز به اطلاع اعضای جلسه خواهد رسید و در استان اجرا می‌شود.

رئیس شورای هیأت مذهبی کردستان نیز در سخنانی، گفت: بازسازی صحنه غدیر در قروه، دیدار هیأت مذهبی منتخب با نماینده ولی فقیه کردستان، پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان در پنج هیأت استان از جمله برنامه‌هایی است که هر ساله به مناسبت عید غدیر در استان برگزار می‌شود.

نورعلی خزاعی خواستار همکاری سازمان صمت استان کردستان در راستای توزیع برنج در مناطق محروم شهر سنندج شد و اضافه کرد: به دلیل شرایط اقتصادی حاکم جامعه حاشیه شهر و به ویژه ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج نیاز به کمک دارند و باید مورد توجه مردم قرار گیرند.

کد خبر 4982570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha