۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد:

ترویج و توسعه فعالیت های فرهنگی در مناطق محروم ایلام

ترویج و توسعه فعالیت های فرهنگی در مناطق محروم ایلام

ایلام-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از ترویج و توسعه فعالیت های فرهنگی در مناطق محروم ایلام از جمله شهرستان های ملکشاهی و هلیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد فتاحی صبح امروز در جلسه کارگروه تبلیغی استان از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی به صورت ویژه در دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به منظور حمایت از مناطق محروم و ترویج فعالیت‌های فرهنگی با مشارکت بنیاد علوی در دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان فعالیت‌های فرهنگی مضاعفی را انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: در این راستا در مرحله اول تعداد ۱۰ نفر از روحانیون پرتلاش و جهادی در قالب طرح استقرار جذب و در مناطق روستایی این شهرستان‌ها مستقر خواهند شد.

فتاحی اظهار کرد: علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی توسط روحانیون، پیگیری مسائل و مشکلات منطقه، مشارکت در طرح‌های اقتصادی و جهادی شناسایی استعدادها و فعال کردن گروه‌های جهادی در سطح شهرستان و روستا به منظور شتاب گرفتن طرح‌های عمرانی اقتصادی و کشاورزی در منطقه انجام خواهد شد.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در حال حاضر در ۶۲ روستا اقدام به استقرار روحانیون مستقر کرده که با مشارکت بنیاد علوی ۱۰ نفر به این مجموعه اضافه خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام اضافه کرد: در سال‌های گذشته از طریق پیگیری روحانیون مستقر و فعالیت‌های جهادی و فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، ساخت خانه بهداشت، تهیه جهیزیه برای نیازمندان و ساخت خانه برای محرومان انجام گرفته است.

کد خبر 4989735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha