۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین:

نمایش «بنگ بنگ» از قزوین به جشنواره عروسکی تهران راه یافت

نمایش «بنگ بنگ» از قزوین به جشنواره عروسکی تهران راه یافت

قزوین- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: نمایش «بنگ بنگ» به فهرست آثار پذیرفته شده در هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران، مبارک راه یافت.

مژده اروجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایش صحنه‌ای «بنگ بنگ» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در فهرست طرح‌ها و متن‌های پذیرفته شده بخش کودک و نوجوان این جشنواره معرفی شده است.

وی افزود: نمایش «بنگ‌بنگ» به نویسندگی زهرا علیجانی و کارگردانی سارا سیاح «کارشناس فرهنگی کانون» از شهرستان قزوین برای ارزیابی در بخش ویژه مخاطب کودک و نوجوان دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که در سال ۹۸ هم در واحد هنرهای نمایشی کانون استان قزوین به روی صحنه رفته است.

اروجی بیان کرد: هیئت انتخاب بخش نمایش‌های صحنه‌ای ویژه مخاطب کودک و نوجوان متشکل از شادی پورمهدی، ماندانا کریمی و حسین فدایی‌حسین پس از ارزیابی ۹۷ نمایشنامه و طرح متقاضی حضور در این بخش و بررسی طراحی عروسک‌ها و ایده‌های اجرایی، متن‌های برگزیده را برای مرحله ارزیابی اجرایی معرفی کرده است.

ستاد برگزاری جشنواره با تأکید بر رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و اصول پیشگیری از بیماری کرونا از تمام گروه‌های محترم و تلاشگر نمایش عروسکی درخواست کرده به جهت حفظ سلامت اعضای گروه، در تمام مراحل تولید اثر التزام کامل به این شیوه‌نامه را سرلوحه فعالیت جمعی خود قرار دهند و تا ۱۰ آذرماه سال جاری برای تولید و آماده‌سازی اثر خود اقدام کنند.

کد خبر 5008003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha