۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۱۰

رئیس اداره صمت دامغان خبر داد؛

افتتاح یک واحد تولیدی با ۱۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دامغان

افتتاح یک واحد تولیدی با ۱۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دامغان

دامغان- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان از افتتاح یک واحد تولیدی صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای افتتاح این پروژه ۱۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

حمید رضا صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، از بهره برداری یک واحد تولیدی در دامغان طی هفته دولت خبر داد و بیان کرد: برای ساخت این واحد تولیدی ۱۳ هزار میلیارد تومان از اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده و برای ۱۵ نفر شغل ایجاد کرده است.

وی در ادامه و با بیان اینکه تاکنون ۷۳ پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی دامغان صادر که برای ۹۶۰ نفر اشتغال فراهم شد، ابراز کرد: ۶۹ پروانه بهره برداری برای معادن شهرستان به میزان ۲۹ میلیون و ۹۷۷ هزار تن مواد معدنی و ذخیره قطعی ۳۹ میلیون و ۸۳۲ هزار تن صادر شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دامغان با بیان اینکه ظرفیت استخراج در معادن دامغان ۷۱۷ هزار و ۶۵۰ تن با اشتغال ۴۱۰ نفر است، گفت: ۳۰ واحد از واحدهای معدنی دامغان معادن زغال‌سنگ استخراج می‌کنند و یک هزار و ۳۰۰ کارگر در آنها مشغول هستند.

صالحی با بیان اینکه ۲۶ نوع ماده معدنی از معادن این شهرستان استخراج می‌شود، گفت: یکی از پایدارترین مشاغل در دامغان معادن محسوب می‌شود که در مجموع یک هزار و ۹۱۴ نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

کد خبر 5008140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha