۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۲۳:۲۶

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حل مشکل نرخ بالای بیکاری در لرستان نیازمند توجه ویژه مسئولان است

حل مشکل نرخ بالای بیکاری در لرستان نیازمند توجه ویژه مسئولان است

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حل مشکلات نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق کسب و کار در لرستان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی شامگاه سه شنبه در دیدار با علی اوسط هاشمی رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، اظهار داشت: خدمات عمران، سازندگی، مباحث آموزشی و مهارتی در طول انقلاب اسلامی گاهی تند و گاهی کند بوده ولی قطار سازندگی هیچ گاه متوقف نشده است و به طور یقین خدمات نظام از طرف نیروی انسانی مدیر و مدبر با فعالیت‌های جهادی انجام گرفته است.

وی افزود: کشور ایران دارای منابع غنی است و با داشتن یک درصد جمعیت جهان دارای منابع و ثروت خدادادی است که از این جهت خداوند را شاکر هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حدود ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور بین ۱۵ تا ۴۰ سال است که این جمعیت جوان یک ظرفیت و قدرت است؛ تصریح کرد: در استان لرستان منابع و ظرفیت‌های بسیار خوبی از جمله آب فراوان، زمین حاصلخیز، سه درصد سنگ‌های تزئینی دنیا و ۲۸ درصد سنگ‌های تزئینی کشور، گیاهان دارویی، نفت و پتروشیمی و همچنین معادن و جوانان تحصیل کرده وجود دارد که با داشتن این منابع و نیروهای جوانان مؤمن و پای کار می‌توانیم جهش خوبی در سال جهش تولید داشته باشیم.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: در تحریم‌های کشور مشاهده کردیم اقدامات بسیار خوبی توسط نیروهای آموزش دیده، پای کار در بخش نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع نظامی انجام شد، روزی پست‌های حساس کشور به وسیله بیگانگان اداره می‌شد و امروز برای جوان تحصیل کرده و ملت ایران سبب افتخار است که خودشان می‌توانند کشور را اداره کنند البته مشکلاتی وجود دارد که با همدلی، وفاق و توکل به خدا و افکار مبتنی بر علم، تدبیر، آموزش و پژوهش می‌توانیم حل کنیم.

وی گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری هر جا مدیران بر خدا توکل و با تدبیر و درایت عمل کردند، کار مضاعف و متراکم انجام دادند به طور شبانه روز گره مشکلات باز شد و هر وقت این‌طور نبود کارها از مسیر خود منحرف و به سمت ویژه خواران و افرادی که هدفشان تضعیف نظام است رفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: خوشبختانه در استان لرستان تنها یک صدا که همان اطاعت از فرامین الهی و تلاش برای ارتقا فرهنگی است شنیده می‌شود، البته در استان مشکلاتی از جهت نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق کسب و کار داریم.

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: استان‌هایی همچون لرستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان در طول انقلاب به عنوان پادگان و پایگاه نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند؛ در همین راستا نیازمند توجه بیشتری‌اند.

کد خبر 5019249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha