۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۳۹

معاون سیاسی استاندار سمنان:

جنگ امروز در حوزه اقتصادی است/ معیشت مردم هدف دشمن

جنگ امروز در حوزه اقتصادی است/ معیشت مردم هدف دشمن

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه امروز در نبرد اقتصادی نابرابر قرار داریم، گفت: دشمن با تحریم‌های ظالمانه معیشت و زندگی مردم را هدف گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از یک‌میلیون رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به میزبانی سالن همایش‌های باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان بابیان اینکه امنیت و آرامش امروز حاکم در جامعه را مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان هستیم، ابراز داشت: امروز اگرچه درنبرد تن‌به‌تن با دشمن قرار نداریم اما آن‌ها با تحریم‌های ظالمانه خود اقتصاد و معیشت ما را هدف گرفتند.

وی بابیان اینکه جبهه دفاع از توطئه‌ها و تجاوز دشمن عرصه اقتصادی است، افزود: دشمن در شرایطی امروز دم از شعار آزادی معیشت و رفاه مردم می‌زند که مستقیم اقتصاد ما را نشانه رفته است تا از این طریق بتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه شهدا از جان و مال خود گذشتند تا کشور به دست بیگانگان گرفتار نشود، ابراز داشت: امروز نیز می‌طلبد تا در جبهه اقتصادی با دشمن با عنصر صبر، ایستادگی و مقاومت آن‌ها را بر سر جای خود بنشانیم و پیروز این میدان باشیم.

خجسته پور بابیان اینکه باید بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم، تصریح کرد: امروز ادامه ازخودگذشتگی و ایثارگری در استعانت از خداوند و در پیش گرفتن صبر و بردباری، متانت است و نباید فراموش کنیم حفط و حراست از ارزش‌ها همواره مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.

وی افزود: امروز نیز می‌بایست باز هم ایثارگری و استقامت و مقاومت را پیشه خود قرار دهیم و با تاسی از ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، این مسیر را تا پیروزی نهایی باقدرت و عزت ادامه دهیم.

کد خبر 5029317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha