۱ مهر ۱۳۹۹، ۹:۱۳

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان:

آموزش دانش آموزان استثنایی در زنجان مغفول مانده است

 آموزش دانش آموزان استثنایی در زنجان مغفول مانده است

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه باید به آموزش دانش آموزان استثنایی در استان زنجان هم توجه شود، گفت: آموزش دانش آموزان استثنایی در استان زنجان مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی شامگاه دوشنبه در جلسه کرونا در محل استانداری زنجان، گفت: در راستای توسعه تعلیم و تربیت باید به آموزش دانش آموزان بیشتر توجه شود.

وی بر لزوم رعایت صادقانه عدالت آموزش فضای مجازی در تمام مدارس شهری و روستایی استان زنجان تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه آنفلو آنزا با بیماری کرونا تقارن دارد، گفت: باید آموزش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس برای دانش آموزان و معلمان ارائه شود.

نافچی با بیان اینکه باید به آموزش دانش آموزان استثنایی دراستان زنجان هم توجه شود، ابراز کرد: آموزش دانش آموزان استثنایی در استان زنجان مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، تاکید کرد: مردم باید بهداشت فردی و اجتماعی را به خوبی رعایت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، بر لزوم اطلاع رسانی دقیق بیماری کرونا و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی توسط رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید فرهنگ زدن ماسک در جامعه شفاف و پر رنگ کنند.

نافچی گفت: باید ارگان‌های مختلف دست مدارس استثنایی را در بحث کمک‌های آموزشی را بگیرند.

کد خبر 5029854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha