۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان:

رعایت حجاب در ادارات حرمت گذاشتن به نظام اداری است

رعایت حجاب در ادارات حرمت گذاشتن به نظام اداری است

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، بر لزوم رعایت حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: رعایت حجاب احترام و حرمت گذاشتن به نظام اداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر دوشنبه در جلسه صیانت از حقوق شهروندی در محل استانداری زنجان، گفت: امروز وظیفه اصلی و تکلیف مدیران در تمام دستگاه‌های اجرایی نظارت بر رعایت حقوق شهروندی درحوزه مسئولیتی است.

وی اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی دستور العمل و ابلاغ نیست و باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، باید مدیران در ارائه خدمات به مردم در دستگاه‌های اجرایی مربوطه خود نظارت لازم را داشته باشند و اگر به این مهم توجه شود خروجی خوبی را خواهیم داشت.

نافچی با بیان اینکه آستانه تاب آوری مردم پایین آمده است، تاکید کرد: ارباب رجوع باید در دستگاه‌های اجرایی خدمات لازم را با تکریم کار مند دریافت می‌کند و کوتاهی دراین زمینه قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه مدیر باید ۲۴ ساعته درخدمت مردم باشد، افزود: برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان میدانی نیستند و باید مشکلات سازمان خود را با رصد دقیق بررسی کرده و آن را رفع کنند و با پیام دادن کار جلو نمی‌رودو باید روند امور اصلاح شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه بیماری کرونا هشت ماه است که خانواده‌ها را درگیر کرده است، ابراز داشت: زدن ماسک توسط مردم حقوق شهروندی است و باید همه به آن احترام بگذارند و در برخی از اصناف استان شاهد رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی بودیم و این خود مصداق عدم رعایت حقوق شهروندی است.

نافچی بر لزوم رعایت حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: رعایت حوزه و حجاب احترام و حرمت گذاشتن به سازمان مربوطه است.

وی افزود: باید در نظام اداری به موضوع بسیار مهم حجاب و عفاف توجه جدی شود چرا که بی توجهی به این مهم بی احترامی به نظام اداری است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، برلزوم مناسب سازی مبلمان شهری وایجاد زیر ساخت‌ها ی لازم برای معلولان در ادارات تاکید کرد و افزود: معلولین به دلایلی و حوادثی دچار ناتوانی شدند و باید از حقوق شهروندی لازم استفاده بکنند.

نافچی افزود: طبق مفاد قانون جامعه معلولین باید در دستگاه‌های اجرایی زیر ساخت‌ها برای حضور معلولین مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5046310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha