۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۱۹

با مصوبه هیات رئیسه؛

معرفی معاونان جدید دانشگاه علوم بهزیستی/ ستاد کرونا تشکیل می شود

معرفی معاونان جدید دانشگاه علوم بهزیستی/ ستاد کرونا تشکیل می شود

معاونان جدید تحقیقات و آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی معرفی شدند و با مصوبه هیات رئیسه دانشگاه، ستاد کرونا در این دانشگاه تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، معاونان جدید تحقیقات و فناوری و آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در جمع اعضای هیات رئیسه، معرفی شده و از خدمات معاونت های قبلی قدردانی شد.

در این نشست دکتر حمیدرضا خرم خورشید و دکتر محمدرضا خدایی اردکانی به ترتیب بعنوان معاونان جدید تحقیقات و فناوری و آموزش دانشگاه معرفی شدند.

دکتر حمیدرضا خانکه سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی با اشاره به اینکه نیتی برای تغییر ندارد، گفت: تلاشم بر این است که همه با هم کار کنیم و تکلیفی بعهده داریم که با همکاری و همدلی همدیگر می توانیم برنامه های دانشگاه را به پیش ببریم.

همچنین هیات رئیسه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در نشستی به ریاست سرپرست دانشگاه برگزار شد، تشکیل ستاد کرونا در دانشگاه را به تصویب رساند.

دکتر حمیدرضا خانکه سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، لزوم تشکیل ستاد کرونا در دانشگاه را مطرح کرد و با توجه به وضعیت بحرانی افزایش ابتلا به کرونا در کشور، گفت: ما مجبوریم که در این جنگ تمام عیار با کرونا، مشارکت کنیم و با تشکیل ستاد کرونا در دانشگاه، سیاستگذاری متمرکزی را داشته و از کثرت دانشجویان تحصیلات تکمیلی که ظرفیت خوبی محسوب می شوند، استفاده کرده و در صورت لزوم به نظام سلامت و نهادهای درگیر با این موضوع کمک خواهیم کرد.

اعضای هیات رئیسه دانشگاه با تصویب تشکیل ستاد کرونا در دانشگاه، دکتر بیژن خراسانی معاون درمان و توانبخشی دانشگاه را برای مسئولیت دبیری این ستاد مشخص کردند.

کد خبر 5057519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha