۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۹:۴۸

مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد:

ایجاد ١٢ هزار شغل طی ۶ ماه در فارس

ایجاد ١٢ هزار شغل طی ۶ ماه در فارس

شیراز - مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: طی شش ماه نخست امسال کمیته امداد فارس بیشترین تسهیلات اشتغال زایی را دریافت و با ایجاد ١٢ هزار شغل اولین استان کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بذرافشان شامگاه شنبه در شورای اداری استان بیان کرد: استان فارس در جذب تسهیلات اشتغالزایی در کشور که ۶ ماهه نخست امسال اولین استان کشور بوده و توانسته ۱۲ هزار شغل برای مددجویان این کمیته ایجاد کند.

وی اضافه کرد: طی دو سال اخیر تفاهم نامه‌های مختلفی در راستای ایجاد اشتغال در استان فارس به امضا رسیده و به زودی شاهد افتتاح ۵۰۰ واحد تولید کننده پنل خورشیدی در استان فارس خواهیم بود.

بذرافشان افزود: با توجه به فعالیت خیران در استان فارس شاهد ساخت ۵ هزار واحد مسکن ویژه نیازمندان استان فارس تا پایان سال ساخته خواهد شد این در حالی است که ۵ هزار جهیزیه نیز طی امسال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی فارس اهدا شده است لازم به یادآوری است که ارائه جهیزیه نسبت به سال ٩٧ رشد ١۵ برابری در استان فارس داشته است.

او با اشاره به توزیع ١١٧ هزار بسته معیشتی در ١٧ ربیع الاول اظهار کرد: طرح هر کارمند یک حامی از جمله طرح‌هایی است که مورد توجه مدیران و کارمندان استان فارس واقع شده تا بتوانند بخشی از مشکلات ایتام را برطرف کنند

وی افزود: نزدیک به ١٠۶ هزار خیر در استان فارس در حال انجام فعالیت‌های خیریه خود هستند این در حالی است که ۲۶ هزار کودک محسنین نیز در استان فارس نیازمند فعالیت خیران اند.

کد خبر 5060893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha