۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

زنجانی‌ها ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند

زنجانی‌ها ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند

زنجان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، گفت: بیش از ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات در قالب واجب، مستحبی و فطره از ابتدای امسال تاکنون در استان زنجان جمع آوری شده است.

به گزارش مهر به نقل از کمیته امداد زنجان، هدایت صفری گفت: بیش از ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات در قالب واجب، مستحبی و فطره از ابتدای امسال تاکنون در استان زنجان جمع آوری شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود ۸۱ درصد زکات جمع آوری شده در امور محرومین و نیازمندان و ۱۹ درصد در امور فی سبیل الله و ساخت، تکمیل، مرمت و بازسازی ۳۲ پروژه عام المنفعه از جمله مسجد، حسینیه، غسالخانه، خانه عالم و پل در شهرستان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، با بیان اینکه مبنای هزینه کرد زکات نظر مودیان و پرداخت کنندگان زکات بوده و زکات جمع آوری شده در هر منطقه و محل در همان منطقه و محل هزینه می‌شود، گفت: تمامی وجوهات جمع آوری شده در هر محل با نظر مودیان زکات هزینه شده و ریالی از این وجوهات در جای دیگر هزینه نمی‌شود.

صفری تاکید کرد: راهبرد کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده‌های تحت حمایت بوده و تلاش می‌کنیم با راهبرد توانمندسازی و خروج توانمند شده خانواده‌های تحت حمایت از چرخه حمایتی راداشته باشیم.

کد خبر 5071611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha