۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

کشف ۳۰ هزار لیتر مواد بهداشتی تقلبی در ماهدشت

کشف ۳۰ هزار لیتر مواد بهداشتی تقلبی در ماهدشت

کرج - فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی یک کارگاه تولید مواد بهداشتی تقلبی در ماهدشت کرج و کشف ۳۰ هزار لیتر جوهرنمک تقلبی به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: مأموران پلیس اقتصادی استان البرز در پی رصد انبارها برای پیشگیری از هرگونه دپوی کالای قاچاق و احتکار شده، از وجود یک کارگاه غیرقانونی تولید مواد بهداشتی در منطقه ماهدشت کرج مطلع شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از کارگاه، مشخص شد که برخلاف ضوابط قانونی و بدون مجوزهای لازم اقدام به تولید مواد بهداشتی تقلبی از جمله جوهر نمک، اسید و لوله‌بازکن با برند معروف محصولات بهداشتی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در این رابطه ۳۰ هزار لیتر مواد اولیه و تجهیزات و مخازن مربوط به تولید مواد بهداشتی کشف و مالک کارگاه نیز دستگیر شد.

وی گفت: بر اساس نظر کارشناسان اداره بهداشت استان ارزش تقریبی مواد بهداشتی کشف شده و تجهیزات موجود در کارگاه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان با بیان اینکه تولید و عرضه محصولات بهداشتی و دارویی باید با مجوز و تأیید وزارت بهداشت و تحت نظارت سازمان غذا و دارو باشد از مردم خواست در صورت مواجه با موارد مشکوک طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران را در این خصوص مطلع کنند.

کد خبر 5080418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha