۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۸:۱۸

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

وضعیت کرونایی شهرهای زنجان نارنجی شد/لزوم تغییر رفتار اجتماعی

وضعیت کرونایی شهرهای زنجان نارنجی شد/لزوم تغییر رفتار اجتماعی

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان،با بیان اینکه با اجرای محدودیت‌های کرونایی به مدت دو هفته زنجان به وضعیت خوبی رسید، گفت: استان زنجان از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت نارنجی رسید.

خدابخش مرادی نافچی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با اجرای محدودیت‌های کرونایی به مدت دو هفته استان زنجان به وضعیت خوبی رسید، گفت: استان زنجان از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت نارنجی رسیده است.

وی اظهار کرد: شهرستانهای زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، خرمدره، طارم، سلطانیه، طارم و ماهنشان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: تنها شهرستان ایجرود در وضعیت زرد قرار دارد و امیدواریم تمام شهرستانهای استان عاری از بیماری کرونا باشند.

نافچی تاکید کرد: درشهرستان های نارنجی استان گروه‌های شغلی یک و دو می‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: در استان فعالیت مشاغل یک و دو امکان پذیر بوده و مشاغل گروه‌های سه و چهار اهم از مدارس، آموزشگاه‌ها، آرایشگاههای زنانه، باشگاه‌ها، کافی شاپ ها، رستوران‌ها، سینما و فرهنگسراها و زبانسراها امکان فعالیت ندارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، تصریح کرد: تردد درون شهری از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح بوده و تردد بعد از ساعت تعیین شده، امکان پذیر نیست.

نافچی با بیان اینکه تنها راه قطع زنجیره کرونا در استان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است، ابراز داشت: از مردم استان درخواست برای رفع این بیماری منحوس رفتار اجتماعی و فردی خود را تغییر دهند.

کد خبر 5087702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha