۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۸:۳۳

رئیس سازمان صمت زنجان:

۳۹۰۰ فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد

۳۹۰۰ فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد

زنجان-رئیس سازمان صمت زنجان،گفت: از آغاز سالجاری تاکنون بیش از ۳۳ هزار واحد صنفی و خدماتی در استان مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد سه هزار و۹۰۰ فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بازرسی از بازار استان زنجان افزایش یافته است، گفت: ۱۱۰ نفر در بازرسی از بازار فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های اجرایی تعداد تیم‌های نظارتی و بازرسی در استان زنجان افزایش یافته است، اظهار کرد: تعداد تیم‌های بازرسی در استان بیش از سه برابر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با بیان اینکه از آغاز سالجاری تاکنون بیش از ۳۳ هزار واحد صنفی و خدماتی در استان مورد بازرسی قرار گرفته است، گفت: تعداد سه هزار و۹۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

فغفوری تاکید کرد: ارزش ریالی این تعداد پرونده تخلف بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: دریافت و رسیدگی به موقع به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴، ستادهای خبری و برخورد با احتکار و قاچاق کالا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت با جدیت رسیدگی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، تصریح کرد: اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان بازرسی‌های مستمری از اصناف انجام داده و با متخلفان به جد برخورد می‌کند.

فغفوری گفت: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است.

کد خبر 5094202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha