۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۸

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

زنجان در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان‌های پیشرو است

زنجان در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان‌های پیشرو است

زنجان-معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان،با بیان اینکه پدافند غیرعامل ابزار و شیوه بسیار مهم و اساسی و محوری است، گفت: زنجان در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان‌های پیشرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی‌نافچی ظهر چهارشنبه در سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل که در محل استانداری زنجان برگزار شد، گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان به عنوان یک اقدام اساسی تدوین، مطالعه، نهایی و به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح جامع پدافند شهر زنجان هم در حال بررسی است، اظهار کرد: شهرستان زنجان در طرح جامع پدافند غیرعامل درسطح کشور پیشرو است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، گفت: در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان‌های پیشرو هستیم و در پدافند غیرعامل به مسائل اجتماعی، اقتصادی و زیرساخت‌ها توجه می‌شود.

نافچی با بیان اینکه در پدافند غیر عامل یک نگاه امنیتی نیز وجود دارد، ابراز داشت: همه دستگاه‌های ذی ربط باید همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم طرح جامع پدافند غیرعامل شهر زنجان را تهیه و تدوین کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد اساسی در حوزه پدافند غیرعامل، آسیب‌شناسی دقیق از حوزه‌هایی است که به دلایل طبیعی، دچار آسیب شده‌اند، گفت: آسیب شناسی باعث می‌شود بازدارندگی‌های لازم را از آسیب‌های احتمالی پیش‌بینی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، ابراز کرد: وقتی جامعه‌ای می‌خواهد توسعه پیدا کند باید قدرت بازدارندگی‌های لازم برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی را تقویت کند.

نافچی با بیان اینکه پدافند غیرعامل ابزار و شیوه بسیار مهم و اساسی و محوری است، گفت: با شناخت از وضع موجود می‌توان وضع مطلوب را طراحی کرد.

وی یاد آور شد: دستگاه‌های ذی ربط حوزه پدافند غیر عامل باید در راستای شناسایی نقاط آسیب تلاش کرده و مدیریت لازم را داشته باشند.

کد خبر 5097572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha