۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۰:۵۸

معاون استاندار لرستان مطرح کرد؛

۲۱۰۰ پروژه عمرانی روی دست لرستان/ وعده افتتاح تا خرداد ۱۴۰۰

۲۱۰۰ پروژه عمرانی روی دست لرستان/ وعده افتتاح تا خرداد ۱۴۰۰

خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به وجود دو هزار و ۱۰۰ پروژه استانی در لرستان، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برخی از این پروژه‌ها تا خرداد ماه سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز امیری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به وجود دو هزار و ۱۰۰ پروژه استانی و ۶۸ پروژه ملی در لرستان، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۴ پروژه حوزه ورزش و جوانان استان طی سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای افتتاح عملیات گاز رسانی به ۱۷۰ روستای استان طی سال آینده، عنوان کرد: این امر تا خرداد ماه سال ۱۴۰۰ عملیاتی خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه همچنین ۲۲ پروژه در حوزه شهرداری خرم آباد تا خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهند رسید، ادامه داد: همچنین معادل هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه برق طی سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

امیری، عنوان کرد: همچنین ۹ پروژه شرکت آب منطقه‌ای لرستان تا خرداد ماه سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شوند که این پروژه‌ها شامل ایستگاههای پمپاژ آب «جایدر»، «چم مهر» «نیله»، «اسماعیل آباد»، شبکه آبرسانی «ایوشان» و سد «کمندان» و… هستند.

وی با اشاره به پروژه آزاد راه خرم آباد - بروجرد، بیان داشت: قطعات دو، سه و چهار این پروژه تا خرداد ماه ۱۴۰۰ در این مسیر تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه فرمانده قرارگاه خاتم و همچنین وزیر راه اعلام کرده اند که این پروژه تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود، گفت: با این وجود من فکر می‌کنم با توجه به شرایط جوی و به دلیل اینکه بخشی از کار مربوط به آسفالت پروژه است، ممکن بوده که افتتاح آن امسال محقق نشود اما تا ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 5098947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha