۱۴ دی ۱۳۹۹، ۹:۲۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

آبرسانی به ۳ هزار نفر از جمعیت روستایی دشتیاری با کمک خیرین

آبرسانی به  ۳ هزار نفر از جمعیت روستایی دشتیاری با کمک خیرین

زاهدان - مدیر عامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم نامه آبرسانی به ۱۰ روستای شهرستان دشتیاری با جمعیتی بیش از ۳ هزار نفر بین خیرین و شرکت آب و فاضلاب استان امضاء شد.

علی‌رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان آمادگی صد در صدی برای همکاری با خیرین را دارد، اظهار داشت: سایت خیرین آبرسان نیز برای بهره گیری از ظرفیت سرمایه‌های بی بدیل کشور و به منظور سهولت در دسترسی و همکاری دوجانبه خیرین محترم در آینده نزدیک راه اندازی می‌شود.

وی افزود: با توجه به شاخص پایین شهرستان دشتیاری در حوزه آب و در راستای ارتقای شاخص بهره مندی از آب بهداشتی و سالم، اجرای شبکه آب شرب برای ۱۰ روستای شهرستان با جمعیت بالغ بر ۳ هزار نفر با کمک خیرین در قالب یک قرارداد توسط بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی به نمایندگی مؤسسه صحرای سبز صورت گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه خرید مصالح شامل لوله، شیرآلات و اتصالات و اجرای شبکه توزیع روستا توسط خیرین و مسئولیت تأمین آب، طراحی و بهره برداری، نظارت بر اجرا و تهیه نقشه توسط شرکت آبفای استان انجام می‌شود.

وی گفت: در صورت اجرای شبکه‌های توزیع برای روستاهای در نظر گرفته شده در کوتاه مدت تأمین آب از خط انتقال آب «شیرگواز» صورت گرفته و در بلند مدت اتصال به خط انتقال زیرمجموعه سد پیشین انجام می‌شود.

قاسمس تصریح کرد: در این تفاهم نام روستاهای زیمدان بالا، زیمدان پایین، بلداد رحمان، ریمدان نصرت، کرگی خان محمد بالا، کرگی اسحاق بازار، ربوزهی، کارپگی، شلهبیک رمضان، دلپگ دلمراد جهت اجرای شبکه آب آمده است.

کد خبر 5112444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha