۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۵۰

رئیس دومین همایش ملی ادبیات مقاومت:

سردار سلیمانی ادبیات مقاومت را در زندگی خود اجرا کرد

سردار سلیمانی ادبیات مقاومت را در زندگی خود اجرا کرد

بجنورد- رئیس دومین همایش ملی ادبیات مقاومت رسالت این حوزه را رساندن صدای مظلومان به دنیا دانست و گفت: سردار سلیمانی ادبیات مقاومت را زندگی کرد و نمونه بارز حماسه، مقاومت و ایستادگی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسینی پیش از ظهر امروز در همایش ملی و منطقه‌ای ادبیات مقاومت که به میزبانی دانشگاه کوثر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: اگر ما از ادبیات مقاومت سخن می‌گوئیم، سردار شهید قاسم سلیمانی این ادبیات را زندگی کرده و او نمونه بارز حماسه، مقاومت و ایستادگی بود.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد ادامه داد: رسالت ادبیات مقاومت، رساندن صدای مظلومان به دنیا و برقراری آزادی و عدالت است و خودمحوری و عافیت طلبی در این ادبیات جایگاهی ندارد.

وی با تاکید بر رشد نیروهای بزرگ از دل انقلاب و دفاع مقدس در جمهوری اسلامی، افزود: ادبیات مقاومت ایران، عصاره دردها، فریادها، آرمان‌ها، اندیشه‌ها، امیدها و باورهای ملتی است که به زعم سردار سلیمانی، ملت امام حسین است و استحقاق آن را دارد که به حرمت خون این همه شهیدی که برایش جان فدا کردند، آینده‌ای زیبا و روشن را در پیش رو داشته باشد.

حسینی در ادامه از ارسال ۲۲۰ مقاله به این همایش خبر داد و گفت: ۱۵ مقاله از ۴ کشور منطقه است.

رئیس دومین همایش ملی ادبیات مقاومت در انتها گفت: مقاله‌های برتر این همایش در پایگاه اسنادی علوم جهان اسلام ISC ثبت می‌شود ضمن اینکه مقالات برتر در قالب کتاب هم به چاپ می‌رسد.

کد خبر 5116048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha