۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۵۰

امام‌جمعه شاهرود:

شهادت مخصوص جبهه و دفاع مقدس نیست/ درب علم با ترور بسته نمی‌شود

شهادت مخصوص جبهه و دفاع مقدس نیست/ درب علم با ترور بسته نمی‌شود

شاهرود- امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه شهادت مخصوص جبهه و دفاع مقدس نیست، گفت: دشمن باید بداند با ترور دانشمندان هسته‌ای و فرماندهان نظامی ما، درب علم و پیشرفت ملت ایران بسته نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر پنج‌شنبه در آئین بزرگداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه طی چهار دهه عمر انقلاب اسلامی ملت ایران، دشمن بارها کوشید تا با انجام اعمال رذیلانه بتواند به اهداف شوم خود یعنی عدم موفقیت ایران در علم و دانش هسته‌ای دست یابد اما در این راه موفق نشده است، ابراز داشت: افرادی نظیر شهید محسن فخری زاده اثبات کردند که با شهادتشان این مسیر بسته نخواهد شد.

وی بابیان اینکه دانشمندان هسته‌ای قبل از محسن فخری زاده نیز جان خود را فدای اعتلای کشور و نظام کردند، افزود: این تجربه نشان داده که تا زمانی درراه اعتلای کشور، انقلاب و نظام گام برمی‌داریم توطئه‌ها و شرارت‌های دشمن تداوم دارد لذا مسیر شهادت همچنان باز است.

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه دشمن نمی‌تواند ما را ذره‌ای از آرمان‌ها و خواسته‌های انقلاب و نظام عقب براند، ابراز داشت: مجاهدت مستمر، وحدت، نظام ملی و وحدت عناصری هستند که برای غلبه به دشمن نیاز است که به‌درستی این سه شخصیت آن را برای ما بازگو کردند.

امینی بابیان اینکه مسئولان با تکیه‌بر این عناصر رمز پیروزی می‌توانند بر مشکلات داخلی کشور غلبه کنند، تصریح کرد: ایمان و باور درست ازجمله ویژگی مشترک این سه بزرگوار است که می‌بایست سرلوحه مدیران قرار گیرد چراکه معتقدیم این امر زیربنای هر کار ماندگاری خواهد بود.

وی بابیان اینکه ترور شخصیت‌های گم نام اما خوش‌نامی نظیر محسن فخری زاده نشان داد که هنوز علما و اندیشمندان بسیاری در کشور وجود دارند که خالصانه در حال انجام خدمت به مردم هستند، افزود: باید همگان قدردان این شخصیت‌های علمی باشیم و زحمات آنان را در کشور ارج نهیم.

کد خبر 5116489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha