۲۰ دی ۱۳۹۹، ۹:۵۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تاکید کرد؛

نقش آفرینی گروه‌های جهادی استان سمنان در کاهش شیوع کرونا

نقش آفرینی گروه‌های جهادی استان سمنان در کاهش شیوع کرونا

شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر نقش آفرینی گروه‌های جهادی استان برای مقابله با کرونا، گفت: این نقش آفرینی توانست به کادر درمانی در کاهش شیوع کرونا کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی شکری صبح شنبه در دیدار با سرپرست فرمانداری شاهرود به میزبانی دفتر وی با بیان اینکه نقش آفرینی گروه‌های جهادی استان سمنان برای مقابله با کرونا درخور توجه بوده است، تاکید کرد: گروه‌های جهادی متشکل از روحانیان، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های مردمی، طلاب و بسیجیان ذیل قرارگاه مقابله با کرونا نقش آفرینی جدی داشتند.

وی با بیان اینکه این نقش آفرینی توانست تا حد زیادی به کنترل شیوع ویروس کرونا و کاهش شیوع و درگیری جامعه با بیماری کمک کند، تاکید کرد: تغسیل اموات کرونایی در روزهای نخست توسط همین گروه‌های جهادی و با حضور طلاب انجام شد تا تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای برگزاری حداقلی نکات دینی در تدفین اموات بر زمین نماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی توانستند به کمک کادر درمانی بیایند، تاکید کرد؛ آموزش، آگاهی رسانی برای مقابله با کرونا و همراهی مردم به وسیله شبکه تبلیغی و استفاده از ظرفیت‌هایی مانند روحانیان، مداحان، هیئت‌های مذهبی، فضای مجازی، مساجد و … توانست آگاهی مردم را درباره کرونا ارتقا دهد.

شکری در دیگر بخش سخنان خود به تعیین سرپرست جدید تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود نیز اشاره کرد و گفت: ارتقای آگاهی‌های دینی، اعتقادی، کمک به اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی و تبلیغی، اعزام روحانیان، توجه به حوزه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی، روستاها و توسعه فرهنگی و … در زمره مباحث و مطالباتی است که از سرپرست جدید تبلیغات اسلامی شهرستان انتظار می‌رود.

وی همچنین به مسائل شهرستان شاهرود نیز اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان مانند یک هزار شهید دفاع مقدس، علما، فقها و بسیاری از بزرگان دینی و مذهبی و … ظرفیت‌های بزرگی برای ارتقای فرهنگی و دینی شهرستان محسوب می‌شوند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام زاهدی در این دیدار به عنوان سرپرست جدید تبلیغات اسلامی شاهرود معرفی شد.

کد خبر 5116575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha