۱۸ دی ۱۳۹۹، ۲۲:۱۹

استاندار خراسان جنوبی:

مشکل آب شرب شهر باغستان مرتفع می شود

مشکل آب شرب شهر باغستان مرتفع می شود

فردوس - استاندار خراسان جنوبی گفت: تا پایان امسال مشکل آب شرب باغستان و آب کارخانه نساجی فردوس مرتفع می شود.

گزارش خبرنگار مهر، حمید ملا نوری شامگاه پنج شنبه در نشست شورای اداری فردوس افزود: برای تأمین آب شرب شهر باغستان در برنامه کوتاه مدت با انتقال آب از اطراف این شهر و افزایش ایستگاههای برداشت آب و در برنامه بلند از استخر ذخیره آب قنات بلده که احداث خواهد شد برای همیشه مشکل آب باغستان حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: توسعه کارخانه نساجی فردوس نیز با مشکل تأمین آب شرب مواجه است که مقرر شد با تفاهم نامه‌ای که با شرکت آب منطقه‌ای استان منعقد می‌شود، ۶ لیتر در ثانیه آب مورد نیازشان تأمین شود.

وی شهرستان فردوس را در بخش دامداری و پرورش بلدرچین و کبک دارای ظرفیت خوبی دانست و تاکید کرد: لازم است مجتمع پرورش بلدرچین و کبک در این شهرستان راه اندازی تا از وضعیت خانگی به سمت تجمیع و بهره‌وری بیشتری پیش برود.

استاندار خراسان جنوبی خطاب به مدیران گفت: برای خدمت به مردم باید برنامه داشته باشید و بدون برنامه کار کردن و مطالعه وضعیت پیرامونی توفیقی حاصل نخواهد شد.

ملانوری هنر یک مدیر را تبدیل تهدیدها به فرصت دانست و افزود: تحرک و پویایی در سایه همدلی رمز موفقیت یک مدیر موفق است که هرگز برای خدمت به مردم به بن بست نمی‌رسد بلکه یا راه‌حلی پیدا کرده و یا راهی می‌سازد.

وی مهمترین و ماندگارترین اقدام مسئولان ایجاد خرد جمعی و تفکر توسعه‌ای دانست که باید در جامعه ترویج کنند.

استاندار خراسان جنوبی هدف از راه اندازی ستاد توسعه خاوران را جمع کردن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در گوشه گوشه این استان دانست که قرار است منجر به توسعه شود.

وی با بیان اینکه امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم تاکید کرد: باید انسان‌های متخصص و با تجربه در کنار کشاورزی، معادن و سایر ظرفیت‌های استان قرار گیرند تا منجر به توسعه شود.

استاندار خراسان جنوبی در این سفر با ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار بهشت اکبر فردوس، از کارخانجات نساجی فردوس، پروژه دو بانده کردن محور فردوس – بجستان و پروژه راه آهن فردوس بازدید و ایستگاه تلویزیونی دیجیتال روستاهای گستج و مهوید با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را افتتاح کرد.

همچنین کلنگ مجتمع تجاری، فرهنگی عقیق شهرداری فردوس در سه طبقه مجهز به سالن سینما، مرکز خرید، تفریح و غیره به اعتبار ۲۰ میلیارد تومان توسط استاندار خراسان جنوبی به زمین زده شد.

کد خبر 5116731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha