۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

نظارت مستمر بر دفاتر پیشخوان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای الزامی است

نظارت مستمر بر دفاتر پیشخوان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای الزامی است

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان برلزوم نظارت بر دفاتر پیشخوان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ تاکید کرد و گفت: نظارت‌ها باید موثر و مستمر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس و قرارگاه زیستی شورای پدافند غیرعامل استان، بر لزوم اجرای مصوبات و پیگیری این مهم توسط اعضای جلسه تاکید کردو گفت: در شرایط کرونایی حاکم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در همه مناسبت‌ها به شکل جدی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ۱۴ کمیته زیر مجموعه ستاد مدیریت کرونا برگزار می‌شود، اظهار کرد: در هر جلسه یکی از رؤسا گزارش و اقدامات هماهنگی‌ها و برنامه‌های خود را به ستاد اعلام کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: سه طرح محدودیت‌ها، قاسم سلیمانی، ساماندهی سالمندان در این استان اجرایی شده که امروز اولویت اصلی در کنار تمامی اقدامات بیماریابی و کارهای مراقبتی است.

نافچی با بیان اینکه ایام فاطمیه و دهه فجر نزدیک است، تاکید کرد: فرمانداران در فرصت باقیمانده و مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه جلسه توجیهی و هماهنگی را برای پیشگیری از بروز هر گونه تجمعات انجام و مدیریت کنند.

وی افزود: طبق گزارش اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان شهرستان‌های خرمدره، خدابنده، طارم و سلطانیه مداخلات موثرتری را باید در خصوص ویروس کرونا مدنظر قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان برلزوم نظارت بر دفاتر پیشخوان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ تاکید کرد و افزود: نظارت‌ها باید مؤثر و مستمر باشد.

نافچی به وضعیت مناسب کنونی واحدهای نانوایی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی تاکید کرد و افزود: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی دراستان تقویت شود.

وی گفت: دستگاه‌های مسئول باید با جدیت مداخلات را انجام دهند تا زمینه نارضایتی ایجاد نشود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: از طرفی ستاد مدیریت آنفلوانزای حاد پرندگان نیز در شهرستان‌ها تشکیل شود و دستگاه‌های مسئول به ویژه جهاد کشاوری و دامپزشکی نظارت لازم را داشته باشند.

نافچی افزود: ستاد کرونا و موضوع این ویروس مختص یک یا چند دستگاه اجرایی متولی نیست، بلکه ههم مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند در حوزه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت مدیریت لازم را داشته باشند.

کد خبر 5121278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha