۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۵۶

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

فدراسیون انجمن‌های رزمی در اندیشه مجهز شدن به فناوری روز دنیا

فدراسیون انجمن‌های رزمی در اندیشه مجهز شدن به فناوری روز دنیا

​​​​​​​نایب رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار در جهت رشد و شکوفایی رشته‌های رزمی باید به فناوری روز دنیا مجهز شویم.

همایون خرم با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: پس از بحث و تبادل نظر با مسئولان بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و جلسات متعددی که داشتیم در نهایت با حضور مسئولان بنیاد فوق تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.

وی در خصوص نحوه همکاری تصریح کرد: این تفاهم نامه در چند حوزه تنظیم شده که ارتقا و هوشمندسازی سیستم‌های اداری و فناوری فدراسیون یکی از مهمترین مباحث مطرح شده بود که به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

خرم ادامه داد: بحثی که مدتها دنبال آن بودیم و یکی از دغدغه ما محسوب می‌شود، کارآفرینی و اشتغال زایی مربیان و دست اندرکاران ورزشی بود که در این مورد نیز مباحثی مطرح و به نتایج خوبی رسیدیم و خیلی امیدواریم بتوانیم از یک مسیر درست به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: برگزاری برنامه‌هایی ویژه ورزشهای تحت پوشش این فدراسیون از دیگر اهداف این تفاهم نامه بود که در رسانه‌های جمعی به آن پرداخته خواهد شد و در این بخش نیز شناسایی و معرفی ورزشهای رزمی در سطح جامعه خواهد بود.

نایب رئیس فدراسیون انجمن‌های رزمی در پایان گفت: هدف اصلی ما ارتقا و توسعه ورزشهای پرتعداد تحت پوشش است و در این مسیر از کلیه عواملی که بتواند به سرعت دادن تحقق اهداف ما کمک کند، بهره خواهیم برد.

کد خبر 5134453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha