۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۵۹

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان:

۵۰۵ میلیارد سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گلستان انجام ‌شد

۵۰۵ میلیارد سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گلستان انجام ‌شد

گرگان- رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰۵ میلیارد تومان ۱۸۳ پروژه بخش کشاورزی اجرا شده که دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مختار مهاجر عصر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار کرد:  در دهه فجر امسال ۱۸۳ پروژه بخش کشاورزی استان با اعتباری بالغ بر ۵۰۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها ۱۲ هزار و ۴۲۸ خانوار از خدمات آن بهره‌مند شده و ۵۶۶ شغل جدید ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: از مجموع ۱۸۳ پروژه افتتاحی دهه فجر امسال بخش کشاورزی گلستان ۱۴۵ پروژه با اعتبار ۱۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عمرانی و ۳۸ پروژه با اعتبار ۳۱۶ میلیارد تومان تسهیلاتی است.

وی به جزییات بیشتر پروژه‌های افتتاحی دهه فجر هم اشاره و بیان کرد: سه پروژه در بخش تولیدات گیاهی (زراعی، باغی و حفظ نباتات و ...)، ۱۷ پروژه در بخش تولیدات دامی، ۱۵ پروژه در بخش صنایع تبدیلی و ۱۰۲ پروژه در بخش آب و خاک به بهره‌برداری می‌رسد.

مهاجر تصریح کرد: همچنین طی ایام دهه فجر سه پروژه در حوزه صنایع تبدیلی شرکت شهرک‌ها، یک پروژه در بخش شیلات و آبزیان، ۳۰ پروژه در بخش جنگل و مرتع، یک پروژه در بخش دامپزشکی و ۱۱ پروژه در بخش امور عشایر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته زهکشی ۷۸ هزار هکتار از  اراضی استان با اعتبار ۳۵۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 5135626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha