۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲

فرمانده سپاه گلستان:

ائتلاف های پوشالی دشمن راه به جایی نمی برد

ائتلاف های پوشالی دشمن راه به جایی نمی برد

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تشکیل ائتلاف توسط دشمنان نشان از درماندگی آنها بوده و کسانی که خود را ابرقدرت نظامی جهان می دانستند امروز ناتوان شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست صمیمانه با بسیجیان استانداری گلستان اظهارکرد: نباید فراموش کنیم چه خون‌هایی برای به ثمر نشاندن این انقلاب الهی ریخته شده و چه جوانانی شهید شده‌اند.

وی با اشاره به وقایع پنج آذر گرگان و ۱۲ دی گالیکش، افزود: دشمنان امروز از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند و البته با راه اندازی این ائتلاف‌ها راه به جایی نخواهند برد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: تشکیل ائتلاف توسط دشمنان نشان از درماندگی آنها بوده کسانی که خود را ابرقدرت نظامی جهان می‌دانستند امروز ناتوان شده‌اند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: سیاستمداران آمریکایی که گمان می‌کردند انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نمی بیند به زباله دان تاریخ پیوستند اما جمهوری اسلامی مقتدر ایستاده و به پیش می‌رود.

استاندار گلستان هم در این نشست بیان کرد: دین زدایی و از بین بردن معنویات در زندگی مردم در دوران رژیم پهلوی به اوج خود رسیده بود.

هادی حق شناس اضافه کرد: در زمان محمدرضا پهلوی حدود ۶ میلیون بشکه نفت بفروش می‌رفت اما ما در اساسی‌ترین نیازهای کشور به شدت به خارج از کشور وابسته بودیم.

وی افزود: برکات انقلاب اسلامی و این نظام مقدس بر کسی پوشیده نیست و شرایط کنونی ما بعد از ۴۲ سال قابل مقایسه با رژیم طاغوت نیست.

حق شناس بیان کرد: امروز تمامی پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی کشور به همت مهندسان ایرانی ساخته می‌شود.

کد خبر 5138046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha