۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۹

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان:

نهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب در خوزستان افتتاح شد

نهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب در خوزستان افتتاح شد

اهواز- مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان با اشاره به افتتاح نهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب، گفت: یکی از اهداف برگزاری این برنامه تقویت روحیه انقلابی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عرب پیش از ظهر امروز پنجشنبه از دانش آموزان برای برپایی نهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب تشکر کرد و گفت: در ابتدا فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را به دانش آموزان انقلابی و پرانرژی تبریک عرض می‌کنیم اما پیرامون مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به عنوان پرچم‌دار کار تشکیلاتی و فعالیت مدرسه انقلاب در مدارس با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همه ساله در سر تا سر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از اهداف ما در برگزاری این برنامه تقویت روحیه انقلابی و تشکیل جامعه آرمانی از دانش آموزان است و با برگزاری این نمایشگاه نشاط و امید را به آنان تزریق می‌کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان بیان کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۱۰ محور برگزار می‌شود که اصلی‌ترین شعار و محور ما در نمایشگاه‌های سال جاری نوجوان قوی، ایران قوی مطالبه گری و شکست تحریف است.

نسل آینده، نسل شکوفایی علمی انقلاب

همچنین کورش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در ادامه این مراسم گفت: نسل آینده، بدون شک نسل شکوفایی علمی انقلاب اسلامی است که توان و ظرفیت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای ایران را افزایش خواهد داد.

وی بر نقش مهم دانش آموزان در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: رشد جمهوری اسلامی ایران، مرهون جوانان دانشمند کشور است که روز به روز در حال پیشرفت و ترقی هستند.

کد خبر 5138964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha