۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱:۰۹

فرماندار تفت مطرح کرد؛

نهضت محرومیت‌زدایی از روستاهای تفت با یاد شهدا به راه افتاد

نهضت محرومیت‌زدایی از روستاهای تفت با یاد شهدا به راه افتاد

یزدـ فرماندار تفت با اشاره به اینکه در قالب دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد به نیابت از شهدا به مردم خدمت‌رسانی می‌شود،گفت: محرومیت‌زدایی از روستاهای تفت با این رویکرد آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نوکار، روز دوشنبه در نشست خبری دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با اشاره اینکه کل پروژه‌های عمرانی شهرستان تفت به نام و یاد شهدا آغاز شده است، اظهار داشت: در بسیاری از پروژه‌ها خیران به دلیل عشق و ارادت به شهدا ورود کرده و دولت را در اجرای پروژه ها همراهی کرده اند.

وی بیان کرد: حتی برخی طرح‌های آبرسانی نیز در همین قالب اجرا شده که از جمله آنها می توان به ایجاد ۵ هزار متر شبکه آبرسانی، احداث هفت کیلومتر خط انتقال آب، بازسازی ۲۶ کیلومتر مسیر نهرها، لایروبی ۱۰ کیلومتر از قنوات و احداث بندهای خاکی و سنگی اشاره کرد.

نوکار ادامه داد: نهضت محرومیت‌زدایی به نام شهدای استان یزد در روستاهای شهرستان تفت آغاز شده و امیدواریم بتوانیم به نیابت از شهدا، خدمت رسانی شایسته و در خور شأن مردم شهیدپرور شهرستان تفت به این مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به بهبود کیفیت آب شرب مصرفی تفت افزود: امیدواریم با مشارکت گروه های جهادی، آبرسانی به روستاهای آسیب دیده از خشکسالی نیز انجام شود.

طرح شیفت ایثار در تفت اجرا شد

فرمانده سپاه شهرستان تفت نیز در این نشست با اشاره به اینکه ۴۰ خدمت برنامه ریزی شده در کنگره ملی شهدای استان در شهرستان تفت برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی، توزیع ۴ هزار بسته فرهنگی، حمایت از ۴۰ نفر از بیماران خاص شهرستان تفت و تامین و توزیع ۱۳ سری جهیزیه از جمله این برنامه هاست.

سرگرد سیدمصطفی آقایی از اجرای طرح شیفت ایثار در قالب برنامه های دومین کنگره ملی شهدای استان یزد خبر داد و گفت: این طرح با همکاری ۴۰۰ نفر از کارگران شهرستان تفت اجرا شده است.

وی با اشاره به برنامه های چهل‌گانه ای که در قالب کنگره پیگیری می شود، در این راستا ۴۰۰ جلد قرآن به نیابت از ۴۰۰ شهید شهرستان تفت بین کتابخانه های این شهرستان توزیع شد.

آقایی ادامه داد: آزادی چهار زندانی جرائم مالی غیرعمد، نامگذاری ۲۸ نوزاد تازه متولد شده تفت به نام شهدای این شهرستان، تصویرگری ۴۲۰ مترمربع از دیوارهای سطح شهر به تصاویر شهدا و … از دیگر برنامه های اجرا شده در شهرستان تفت است.

شهرستان تفت که با ۳۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز استان یزد قرار گرفته، در دوران دفاع مقدس ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد خبر 5148023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha