۴ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۴۰

فرماندار رشت اعلام کرد؛

آماده باش دستگاه های خدماتی رشت برای بارش برف پایان هفته

آماده باش دستگاه های خدماتی رشت برای بارش برف پایان هفته

رشت- فرماندار رشت با اشاره به پیش بینی هواشناسی برای بارش برف در روزهای پایانی هفته، گفت: همه دستگاه ها خدماتی در آماده باش بوده و مرخصی مدیران لغو شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الهی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران رشت با قدردانی از ادارات خدمات رسان که در آتش سوزی، باران، سیل و بحران برف و غیره نقش بسزایی داشته اند، افزود: از همه دستگاه‌های خدمات رسان باید در آماده باش باشند و قطعاً حضور میدانی مدیران در هنگام بحران سبب آرامش خاطر مردم خواهد شد.

وی به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف در روزهای پایانی هفته جاری اشاره و اضافه کرد: استفاده از همه ظرفیت‌ها و دستگاه‌ها و امکانات حائز اهمیت است.

فتح الهی با تأکید بر ضرورت شناسایی نقاط ضعف در بحران‌های گذشته، افزود: همه دستگاه‌ها با همه امکانات حضور میدانی داشته و اطلاع رسانی‌ها را به گوش مردم برسانید.

وی با بیان اینکه باز بودن نانوایی‌ها و تأمین سوخت دوم برای آنها و استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه در زمان بحران بسیار مهم است، اضافه کرد: باید از تجربیات بارش‌های گذشته برای مدیریت بهتر استفاده کنیم.

فتح اللهی تأکید کرد: بخشداران و دهیاران اهتمام ویژه داشته و تراکتورهایی که در سطح روستا وجود دارد به صورت آماده باش باشند.

وی با اشاره به اینکه لایروبی انهار و جلوگیری از سیلابی شدن رودخانه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: افزود: تمام دستگاه‌ها و مدیران در آماده باش هستند و تمام مرخصی‌ها لغو شده و مسئولان دستگاه بدون هماهنگی حق خروج از شهر را ندارند.

کد خبر 5153960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      13 1
      حتما بار کم است که آماده هستید سال گذشته خفت بارترین مدیریت بحدران قطع گاز و برق در گیلان بود
    • محمد IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      10 2
      آقای فرماندارمسئولین راه برفی وسیلابی رابازنمیکنند،بلکه این کارگران زحمتکش شهرداری اندکه این کارانجام میدن پس نگیدمسئولین مرخصی ندارند؟
    • امین IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      0 0
      دقیقا پارسال ۴ روز در سیاهکل خانه روستایی با یک و نیم کیلومتر فاصله از داخل شهر و فاصله از میدان شهرداری گیر کردیم. آخرش کارگر گرفتیم جاده رو تا سر اتوبان باز کردیم توانستیم بیایم داخل شهر کمی قوت غذا تامین کنیم حیف جای آپلود تصویر اینجا نداره براتون بزارم حیف
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      0 0
      سلام. کاش راست می گفتیم
    • توحید IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      1 0
      ما هنوز برف پارسال رو یادمون نرفته چقدر آماده بودید !