۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷

نماینده رودسر واملش در مجلس:

حل معضل زباله رودسر و املش نیازمند طرح راهبردی و اراده جمعی است

حل معضل زباله رودسر و املش نیازمند طرح راهبردی و اراده جمعی است

رودسر- نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: برای حل معضل زباله و پسماند در شهرستان های رودسر و املش نیازمند طرح و ایده راهبردی و سازنده و اراده جمعی است.

حجت‌الاسلام محمد صفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به معضل پسماند و زباله در استان‌های شمالی، افزود: در همین راستا برای حل این معضل ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان گیلان تخصیص یافته است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس ادامه داد: متناسب با همین میزان، برای استان‌های گلستان و مازندران نیز در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید از گذشته به نسبت به حل معضل زباله و پسماند تلاش می‌شد، اظهار کرد: برای اختصاص اعتبار به حل پسماند و زباله در رودسر و املش نیازمند ارائه طرح و ایده راهبردی و سازنده است.

حجت‌الاسلام صفری اضافه کرد: بی تردید با هم افزایی و ایده مؤثر می‌توانیم برای همیشه معضل زباله را حل کنیم، افزود: اراده جدی و جمعی برای تحقق این امر وجود دارد.

وی با بیان اینکه تنها راه اندازی زباله سوز نمی‌تواند حلال مشکل زباله و پسماند باشد، گفت: با کار جمعی و ایده و طرح مطلوب و بهره گیری از ظرفیت عظیم کارخانه کمپوست رودسر می‌توان افق روشنی برای مدیریت بهینه پسماند به وجود آورد.

کد خبر 5173067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha