۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۰۸

استاندار ایلام:

استقرار دفتر مستقل نفت و گاز مهمترین مطالبه مردم ایلام است

استقرار دفتر مستقل نفت و گاز مهمترین مطالبه مردم ایلام است

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه استقرار دفتر مستقل نفت و گاز مهمترین مطالبه مردم ایلام است، گفت: سرمایه گذاری عظیم حوزه انرژی استان نیازمند مدیریت متمرکز است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر یکشنبه در دیدار با مسئولان نفت و گاز غرب اظهار کرد: همچنان مهمترین مطالبه عمومی مردم استان استقرار دفتر مستقل نفت و گاز در ایلام است.

وی با اشاره به اینکه استقرار دفتر مستقل نفت و گاز مهمترین مطالبه مردم ایلام است، گفت: تاکنون بیش از هفت میلیارد یورو در بخش نفت و گاز و پتروشیمی استان سرمایه گذاری شده است.

نوذری تصریح کرد: اشتغال مهمترین نیاز جوانان استان است، به کارگیری نیروی بومی یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استان از شرکت‌های نفت و گاز بوده و در این زمینه لازم است دست اندرکاران امر اهتمام و توجه لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم اهتمام جدی شرکت‌های نفت و گاز به مسئله مسئولیت‌های اجتماعی در استان، افزود: در این زمینه صنایع بزرگ استان می‌توانند نسبت به انجام مسئولیت اجتماعی خود در حوزه‌های مختلف از جمله رفع معضلات اجتماعی، اسپانسری تیم‌های ورزشی و … اقدام کنند.

استاندار ایلام با اشاره به بهره برداری از طرح توسعه میدان نفتی مشترک آذر با هزینه ۱.۴ میلیارد یورویی و ظرفیت تولید روزانه ۶۵ هزار بشکه نفت خام، با حضور رییس جمهوری گفت: این یک حرکت ارزشمند در راستای ایجاد اشتغال و توسعه استان و منافع ملی بود.

کد خبر 5186744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha